news08.net/ads.txt

בקרוב: מתנ”ס חדש בשכונת נאות שמיר ברמלה

המתנ”ס ישלב את צורכי החינוך והקהילה במתחם ציבורי אחד, לרווחת התושבים.

העירייה משלימה בימים אלה הקמתו של מתנ”ס קהילתי בשכונת נאות שמיר. המרכז השכונתי שהוקם בהשקעה של כ- 30 מיליון שקל, הוא הראשון מבין מבני הציבור האמורים לקום בשכונה, שתוכנן כך שישלב את צורכי החינוך והקהילה במתחם ציבורי אחד, לרווחת התושבים.

תכנית הבינוי למתנ”ס כוללת שתי קומות, כאשר בקומה הראשונה חדר כושר ענק ומאובזר, חדרי סטודיו וחוגים רב-תכליתיים בגדלים שונים, מזנון, חדרי הלבשה ומלתחות, כמו גם חדרי מנהלה, מרחב מוגן וחללי שירות ומעלית. בקומה השנייה נבנה אולם ספורט גדול ופונקציונאלי המאפשר גמישות וחלוקה באמצעות מחיצות אקוסטיות ועם כ-250 מקומות ישיבה.

המרכז החדש  נבנה לפי עיקרון שילוב מבני פעילות החינוך (במהלך היום בתי-הספר באזור יעשו שימוש באולם) והקהילה מתוך יתרונות רבים ובהם: ניצול יעיל של שטח המגרש, שימוש במתקני החצר והמבנה בכל שעות היום והערב, יצירת מקום מרכזי ומשמעותי בשכונה לשימוש כל תושבי השכונה והאזור, הגברת השייכות של התושבים וכן הפחתת שימוש ברכב בין מוקדי הפעילות הציבוריים.

◼️ לקבוצת חדשות רמלה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית רמלה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן