news08.net/ads.txt

בקרוב: סניף של האקדמיה לג’ודו – “דטו ג’ודו” ייפתח ביבנה

דויד דברשווילי, המשתייך לסגל האולימפי של ישראל ומועמד להתחרות באליפות העולם לבוגרים שתיערך בטוקיו, מחפש בימים אלו אחר סטודיו ראוי ביבנה, לפתיחת הסניף השני של האקדמיה לג’ודו שבבעלותו

סניף נוסף של האקדמיה לג’ודו “דטו ג’ודו” עתיד להיפתח ביבנה. סניף הדגל ממוקם באשדוד. לדברי דויד דברשווילי, המשתייך לסגל האולימפי של ישראל ומועמד להתחרות באליפות העולם לבוגרים שתיערך בטוקיו, “אני מאמין שאקים את האקדמיה לג’ודו ביבנה בקרוב מאוד. אשמח לראות ילדים, בני נוער ובוגרים, מגיעים לאימונים, לומדים את הענף ונהנים ממנו”.

דברשווילי מעל 20 שנה בענף והקים את האקדמיה לג’ודו המיועדת לילדים מגיל 4-16 ומבוגרים מגיל 17 ומעלה. הוא הכיר את עולם הג’ודו בגיל 9. לאור הישגיו הרבים זומן כבר בגיל 13 לנבחרת ישראל, זכה מספר שנים ברציפות בתואר אלוף הארץ, התגייס לצה”ל כספורטאי מצטיין, בשנים האחרונות זכה במקום 2 – סגן אלוף ישראל (בשנים 2016 ו-2017), ובמקום השלישי (בשנים 2018 ו-2019) ומקיים אימונים אינטנסיביים לקראת אליפות העולם שתיערך בשנת 2021 בטוקיו, לבוגרים, למרות תקופות הסגר הלא פשוטות.

למה תורם הג’ודו?

“אומנות הלחימה ג’ודו תורמת רבות לעיצוב ובניית אישיותו של ילד בכלל ומומלצת מאוד ללוקים בהפרעות קשב וריכוז. מעבר לכך שהג’ודו תורם מאוד לשיפור הכושר הגופני, הגמישות, שיווי המשקל, המהירות והקואורדינאציה (תיאום ושיתוף פעולה) – הג’ודו מסייע בהצבת יעדים והתמקדות במטרה, סבלנות ואיפוק, גמישות בפתרון בעיות, שליטה עצמית ומשמעת. בנוסף, ג’ודו משפר מאוד את הביטחון והדימוי העצמי, משפר מאוד את רמת הריכוז והחשיבה המהירה, משפר מאוד את הקואורדינאציה והמוטוריקה – עדינה וגסה, תורם לחיזוק חגורת הכתפיים בפרט וכל הגוף בכלל”.

לדברי דברשווילי, “ילדים מקבלים כלים לחיים תוך יצירת חוויה ספורטיבית מאתגרת בקבוצה והן באימונים אישיים כאשר הם חווים ניצחונות והצלחות לצד כשלונות ואכזבות, לומדים אודות חשיבות ההתמדה, כח רצון, נחישות וחשיבות המשמעת – ולא פחות חשוב: בג’ודו מלמדים לקום ולא משנה כמה הנפילה חזקה”.

איך מתאמנים בתקופה הזו?

“הימים של הסגר לא היו קלים כלל. בוודאי לא בענף הספורט. אנו חייבים לשמור כל הזמן על כושר, לערוך חימום נכון, לבצע אימונים ככל שניתן, אין מה לעשות, עלינו להישמע להנחיות משרד הבריאות”.

לסיום, דברשווילי מצהיר: “אני מחפש את האלוף הבא של ישראל” ולאור היכרותו עם הספורטאים הטובים במדינה וחברותו האישית עם רובם, כמו עם שגיא מוקי אלוף העולם,  הוא מבטיח כי במהלך השנה ייערכו מפגשים עם אלופי העולם, אלופי אירופה וג’ודאים מהסגל האולימפי, ואף ייערכו תחרויות.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן