news08.net/ads.txt

קרית עקרון מקדמת את ההתחדשות העירונית: “תכנית חשובה שמהווה סנונית ראשונה”

מתקדמים להתחדשות עירונית ותנופת בנייה ביישוב. בערב שיתוף ציבור שהתקיים בקריית עקרון, נפגשו תושבי שני המתחמים המיועדים להתחדשות עירונית עם הצוות המלווה ונציגי המועצה וקיבלו מידע בנוגע להתקדמות התהליך וזכויותיהם.

אמש, התקיים ערב שיתוף ציבור למתחמים הרצל – ויצמן וזוגות צעירים, המיועדים להתחדשות עירונית. בערב שהתקיים בשיתוף עמידר והרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, לקחו חלק גם קברניטי העיר בהם ראש המועצה, חובב צברי ומהנדסת המועצה, לריסה וקסלר.

במהלך הערב בו השתתפו עשרות תושבים, הוצגה התכנית שעברה רק לאחרונה אישור בוועדת זמורה, אשר למעשה מהווה את החלופה המעובדת שנבחרה בכנס השיתוף הקודם. במסגרת ערב השיתוף התושבים התעניינו במידע על זכויותיהם עם התקדמות התכנית, אשר נמצאת לקראת הגשה לוועדה המחוזית לתכנון ובנייה. הערב הונגש גם לדוברי השפה האמהרית, על ידי מתורגמנית.

ראש המועצה בירך את המשתתפים: “שמחתי לראות תושבים מתעניינים שהגיעו, שאלו שאלות והיו פתוחים לקבלת המידע הנתון. מדובר בתכנית חשובה שמהווה סנונית ראשונה ביחד עם הקמת השכונה החדשה המתוכננת ופיתוח היישוב. אני רואה חשיבות רבה בשיתוף הציבור בתהליכים הנעשים לטובתו ולמענו. עם יישום הפרויקט תשתפר משמעותית איכות חיי התושבים במבנים הקיימים”

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן