קרית עקרון: נערכים לקראת פריסת סיבים אופטיים ביישוב

ראש מועצת קרית עקרון, חובב צברי התייחס היום (שישי) למגפת הקורונה ועל מתחם החיסונים שנפתח בסופ”ש. לדבריו: “אנו מנסים להנגיש את השירותים לכלל התושבים ולקיים ימים מרוכזים לבדיקות וחיסונים ולכן שיתוף הפעולה שלכם נדרש, על מנת לעצור את המגיפה חשוב מאוד להתחסן וחשוב לא פחות להיבדק”. במקביל, במועצה קוראים לתושבים להירשם למיזם על מנת להתקדם לפריסה מהירה ביישוב.
במקביל סיפר כי המועצה, מנהליה ועובדיה המשיכו בעשייתם למען היישוב. צברי הוסיף: “השבוע המשיכה עבודתם של אגף התשתיות לקראת היערכות לחורף. אגף ההנדסה ממשיכים להתקדם עם הקמתו של מרכז לגיל הרך שהעבודה עליו תחל בתחילת שנת 2022. השבוע קיבלנו הדמיות של המרכז המיועד ויש לציין כי מדובר במרכז מתוכנן מרשים שייתן מענה לכלל האזור ויהיה היחידי מסוגו באזורנו”.
כמו כן, מבנה אולם הספורט החדש מתקדם גם הוא בצורה מרשימה ועומד לפני סיום. בשורה נוספת היא שהסיבים האופטיים מגיעים לקריית עקרון. הוכרזה זוכה במכרז בו הייתה שותפה קריית עקרון לפריסת סיבים אופטיים ביישוב, אולם בכדי להתקדם לפריסה מהירה יש צורך ב100 תושבים מתעניינים, ללא התחייבות, שיירשמו למייזם, אם טרם נרשמתם, המועצה מזמינה את התושבים להיכנס לאתר ולעשות זאת.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן