בקרקס קולומביה שבכרמי גת כבר ביקרתם?

מדרום אמריקה הרחוקה הגיע לישראל הקרקס הנועז ביותר ביבשת אמריקה – קרקס קולומביה!

הקרקס מציג את ארבעת האקטים הגדולים של היבשת, אקטים מסכני חיים שיבוצעו ע”י אמנים מומחים, כולם יוצאי משפחות הקרקס הקולומביאני עטור התהילה.

  • Globe – כדור ברזל ענק לתוכו ייכנסו 2 אופנוענים 
  • Wheel (גלגל הפחד) בביצוע נדיר באיכותו של גארי גומז ,נצר למשפחת קרקסים רבת שנים.
  • High Wire – רביעיית הולכי חבל וירטואוזית עם כל פעלולי הז’אנר.
  • Giro או בכינויו ספיידרמן – אקט וירטואוזי ומפחיד באופן מיוחד שיוצג לראשונה ע”י שני משתתפים בסינכרון נדיר.

בנוסף לארבעת האקטים מסכני החיים שמעטים הקרקסים בעולם שמציגים את ארבעתם במופע אחד, יוצגו במופע אקטים לטיניים נבחרים כמו הולה הופס, טרפז וושינגטון, מעופי אוויר מלאי השראה, חד-אופן, רולה בולה ועוד…

את המופע יוביל אחד מגדולי הליצנים בקולומביה – קסרולו – אשר יציג קטעי קומדיה והומור מטורפים ומצחיקים עד דמעות כמיטב הקומדיה הקרקסית הלטינית. המופע ילווה ע”י להקת רקדנים בסגנון סלסה קאלי על שם העיר אשר ידועה בריקודי הסלסה במהירות רגליים יוצאת דופן. כל אלו יתחברו למופע קרקס קולומביאני איכותי ונדיר, נועז, קצבי, מצחיק ומרגש.

הקרקס מיועד לכל המשפחה ולכל גיל, ללא שפה וללא בעלי חיים. את ההפקה מלווה הצוות האומנותי הכולל יוצרים ומעצבים מהמובילים בארץ.

המופע מופק על ידי טבת סרטים, אשר הביאה אליכם בעשור האחרון את מופעי הקרקס הבינלאומיים הגדולים ביותר (קרקס מוסקבה, קרקס שנחאי, קרקס מדראנו וקרקס אקווה הקרקס על המים). החברה מפיקה במהלך 20 השנים האחרונות את מופעי ה-WOW  באילת וב 3 השנים האחרונות גם את מופעי WOW בלאס ווגאס.

  • איפה? ספורטק כרמי גת, קרית גת
  • מתי? עד ה-03/12
  • מחיר 105 ש”ח
  • כרטיסים: בלחיצה כאן

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן