news08.net/ads.txt

בראשון: תושבי קריית עקרון יפגינו נגד בנק הפועלים

צברי ודנון (1)

בהמשך למגמה של הבנקים לסגור סניפים על מנת להעביר את פעילותם למרחב הדיגיטלי, גם הסניף של בנק הפועלים בקריית עקרון, מצטרף למהלך ומודיע על סגירת הסניף היחיד ביישוב

תושבי קריית עקרון אינם מתכוונים לשתוק וביום ראשון הקרוב יפגינו במחאה כנגד ההחלטה לסגור את בנק הפועלים, היחיד בקריית עקרון התושבים קוראים לכל התושבים שעתידים להיפגע מהחלטה זו, להצטרף אליהם. לדברי דוד עזריאל, תושב היישוב וממובילי המחאה, “מדובר באקט לא חברתי וחסר התחשבות באוכלוסייה החלשה והמבוגרת אשר מהווה נתח גדול מאוד מתמהיל התושבים ביישוב”.

בהמשך להחלטה זו, מועצת קריית עקרון הערה לקשיים העלולים להיווצר ממהלך שכזה, פועלת במרץ בחודשים האחרונים ומשקיעה, מאמצים רבים, לביטול החלטת הנהלת בנק פועלים על באשר לעתיד הסניף המקומי. במקביל להפעלת לחצים על הנהלת הבנק בכדי לשנות את החלטתם, ביצעה המועצה פנייה להנהלת בנק מתחרה, וזאת על מנת לשכנע אותם לפתוח סניף חדש ביישוב שייהנה מהביקוש.

לדברי ראש המועצה, חובב צברי: “אמנם מדובר בתופעה ארצית בה הבנקים מצמצמים פעילות ומתרכזים במתן שירות מרחוק אך לא יכול להיות שהבנק גם יציע שירות מוגבל ביחס לזה. מתן שירות עד שלב מסוים שלאחריו מצריכה הגעה פיזית לסניף עצמו ולא התאמת כל השירותים מרחוק. עמדתי הוצגה כבר בפני הגורמים הרלוונטיים ואני לא מתכוון להרפות את ידיי. אמשיך לייצג את תושבי קריית עקרון הוותיקים”.

“הקדמה, הטכנולוגיה והחדשנות מבורכת אך לפני הכל עלינו לדאוג לתת מענה הולם לכלל האוכלוסיות”. הוסיפה מנכ”לית המועצה, רינת דנון. דוד עזריאל הוסיף: “אנו יוצאים כנגד החלטת בנק הפועלים. יש ציבור גדול מאוד שלא ערוך לשינויים טכנולוגיים והחלופה המזלזלת שהבנק מציע בדמות, נסיעה לערים השכנות רחובות או מזכרת בתיה, אינה ישימה שכן, שוב מדובר באוכלוסייה מבוגרת. לבנק אסור להסתכל רק במונחים של רווח והפסד ואל לנו, כחברה לשכוח ולהזניח חלקים משכבות המרקם החברתי. אני רוצה להאמין, שהמחאה הצודקת שלנו, לא תיפול על אזנים ערלות וכי הנהלת הבנק תתעשת ותביא לשינוי ההחלטה המבזה”.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן