ברגשות מעורבים: לוד נפרדת מסנ”צ ששי שלמה, שקודם

סנ”צ ששי שלמה קודם לדרגת ניצב משנה ויפקד על יחידת יואב המקצועית. לוד נפרדת מאחד ממפקדי תחנת משטרת לוד הטובים ביותר שידעה העיר, מפקד שהיה מחובר ללוד ולתושביה בכל מאודו, במסירות ובנחישות, ועם המון רגישות ואנושיות.

לוד נפרדת מאחד ממפקדי תחנת משטרת לוד הטובים ביותר שידעה העיר, מפקד שהיה מחובר ללוד ולתושביה בכל מאודו, במסירות ובנחישות, ועם המון רגישות ואנושיות, סגן-ניצב ששי שלמה.

בימים אלה התבשר מפקד משטרת לוד כי הוא קודם בדרגתו לניצב-משנה וייכנס לאחד התפקידים החשובים במשטרת ישראל – מפקד יחידת יואב, המונה 200 לוחמים מהמקצועניים של המשטרה. היחידה הוקמה כדי להגביר את המשילות בנגב בכל הקשור להפרות סדר, אירועים ביטחוניים ושמירת מקרקעין ולוחמיה היו כוח המגן הראשון באירועים הקשים של שמחת תורה.

ששי הוביל את משטרת לוד להיות עם הפנים לקהילה, כמשטרה ערכית שפעלה כל העת לחיזוק איתנות שלטון החוק והמשילות בעיר.

ראש העיר לוד, עו”ד יאיר רביבו, שיבח את ידידו האישי, אשר פעל יחד עמו מסביב לשעון, לילות כימים כאשר התמודדו יחד עם אתגרים מורכבים תוך שהמפקד פועל בצניעות ובשקט שכה אפיינו אותו, אך בנחישות, במשימתיות, בהקרבה ובמקצועיות רבה. “אני שמח ונרגש, ועם תחושות מעורבות על הפרידה מקצין וג’נטלמן נדיר, על קידומו של ששי לדרגת נצ”מ. אין ספק שששי זכה בתפקיד מבין קרוב ל-100 מועמדים הודות להצטיינותו בתפקיד בלוד, בו הוכיח מקצועיות, נחישות והקרבה יוצאי דופן לצד היותו אדם נפלא המחובר לקהילה, לקבוצות התושבים בוואטסאפ, ולמענה זמין ושירותי. ששי הוא קצין מסור ומוערך שימשיך לעשות חיל בתפקידו החדש ובעתיד המזהיר שצפוי לו בפיקוד הבכיר של משטרת ישראל. אני מצדיע ושולח לששי איחולי הצלחה ותודה ענקית מעומק הלב, בשמי ובשם נבחרי העיר, מנהלי העירייה ועובדיה, על שנים של עבודה ועשייה משותפת במשימת חיזוק הביטחון האישי של תושבי לוד לאכיפת החוק והסדר בעיר”.

רביבו עדכן את תושבי לוד, כי הוא שוחח עם מפקד המחוז – ניצב אבי ביטון והבטיח, כי יחד עמו ידאג לבחור ללוד מפקד תחנת משטרה בשיעור קומה של ששי, תוך מאמצים אל מול השר לביטחון לאומי, במאמץ שהדרגה בעיר תהיה גבוהה יותר – של ניצב משנה.

◼️ לקבוצת חדשות לוד והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

צילום: ארכיון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן