news08.net/ads.txt

ברוב קולות: גבי שמעון תושב גדרה נבחר ליו”ר הסתדרות המורים ברחובות והמרחב!

בבחירות שהתקיימו בהסתדרות המורים בסניף רחובות והמרחב, נבחר ברוב קולות גבי שמעון כיו”ר הסתדרות המורים. מקורבים מספרים כי פעל בהתמדה שנים רבות, מנוסה מאוד כיו”ר סניף הסתדרות המורים בעיר ובמרחב. שמעון, תושב גדרה, הקים נציגות בכל יישוב במרחב, כדי ליצור קשר יעיל וזריז עם כל עובד הוראה בסניף.

בבחירות שהתקיימו בהסתדרות המורים, נטלו חלק כ-150 אלף עובדי הוראה מכל שלבי החינוך – גננות, מורים, מנהלים, מפקחים, מרצים ומדריכים פדגוגיים במכללות וכמובן הגמלאיות והגמלאים.

בעת בחירתו של גבי שמעון, הגננות במרחב  סיפרו כי זכו לטיפוח מיוחד על רקע הייחודיות בפריסה המרחבית של גני הילדים. גבי מכבד את הגננות בנוכחותו בישיבות, בכנסים, במסיבות של הגננות, ובא למפגשים פרטניים עם הגננות. גם את הגמלאים, טיפח במסגרת תוכנית של פגישות חוויתיות עם מגוון נושאים בתחומים שונים. פעילות אטרקטיבית ומעניינת שמושכת אליה גמלאים רבים.

“גבי – איש ערכי והגון, אשר משדר חוסן ומעניק לנו תחושה של בטחון”, אומרת יפעת, מורה בבית ספר ברחובות. “הוא מכיר בשמם כמעט את כל המורים. מבקר בבתי הספר, יורד ל”שטח” ולא מסתפק בישיבה במשרד. חשוב לו להבין ולבדוק היכן זקוקים לו וכיצד הוא יכול לעזור.” “זה הזמן שלנו לתמוך בו”, ממשיכה יפעת, “הגיע הרגע לעמוד מאחוריו, כדי שיוכל להמשיך לעמוד מאחורינו”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן