news08.net/ads.txt

ברוך דגו ומוטי מטרני סיכמו עונה בבית”ר גן יבנה

 

צמד השחקנים האחראי על מחלקת הנוער, המשחק בקבוצה הבוגרת של המועדון המשחקת בליגה ג’, התכנסו לסכם עונה והתייחסו לעתיד המועדון ולבניית האצטדיון החדש ביישוב. 

בבית”ר גן יבנה, שאליה הצטרף שחקן העבר, ברוך דגו, סיכמו השבוע את העונה האחרונה במחלקת הנוער. בטקס ראשון שנערך למחלקות הילדים והנוער של המועדון, נכחו ראש המועצה דרור אהרון, מחזיק תיק הספורט והתרבות אילן רביבו, מנהל המתנ”ס רפי אברג’ל, מנהלת מחלקת הספורט, רכזת הספורט, חברי ועדת הכדורגל מועצת גן יבנה, חברי עמותת בית”ר גן יבנה, מאמני קבוצת הכדורגל, הורים וספורטאים.

יו”ר העמותה, מוטי מטרני, הציג את חזונו ואת החשיבות לכך ששחקני כדורגל צריכים להיות קודם כל בני אדם לפני היותם שחקנים. בטקס הוצג סיכום השנה והמבנה הארגוני הכולל שאותו מנהל המנהל המקצועי של המועדון, ברוך דגו. בתוך כך, הילדים נהנו מהרצאתם של המאמן המנטאלי, עדי טפר והתזונאית ענת מטאש.

במועדון התפארו בשימוש באפליקציית Trainlit ובמצלמות של חברת פייקסלוט, בהוצאת השחקנים למשחקי הנבחרות וכן בניצול המשחקים מול אילת לסוף שבוע הכולל שיט וגיבוש. כחלק מהפעילות החברתית של המועדון, השתתפו השחקנים במירוץ גן יבנה, בהקמת תחנת כדורגל בחג ישוב וביצירת טורניר לזכרו של רס”ן אופק אהרון ז”ל, טורניר ששילב בקבוצה בין הבוגרים והשחקנים הצעירים מקבוצת מנערים ג’.

בשנה הבאה, מצהירים במועדון כי יפתחו שמונה קבוצות ילדים ונוער, החל מטרום ילדים א’ ועד לקבוצת נערים ב’ (שתי קבוצות של ילדים ג’ ועוד שתי קבוצות של ילדים א’), בנוסף, לקבוצה הבוגרת של המועדון, המשחקת נכון לתקופה זו בליגה החמישית בטיבה בישראל, ליגה ג’. זאת ועוד, במועדון חתמו עם חברת ההלבשה הספרדית KELME ורכשו מצלמה קבועה לשידורי כל משחקי הבית מחברת פייקסלוט. בקרוב מאוד תסתיים בניית האצטדיון החדש בגן יבנה והקבוצה הבוגרת, יחד עם מחלקת הנוער, יוכלו לקחת בו חלק.

ברוך דגו, מנהלה המקצועי של מחלקת הנוער בבית”ר גן יבנה, שמשמש גם כמאמן ושחקן בקבוצה הבוגרת, אמר: “מסיבת הסיום הזו הייתה הדובדבן שבקצפת, אחרי עבודה טובה ורבה שנעשתה במועדון השנה. לפני שלוש שנים, כשהגעתי, התוויתי בעבור המועדון תוכנית עבודה לחמש שנים קדימה, ואני שמח שבית”ר גן יבנה מתפתחת ומתקדמת לעבר יעדים ועושה דברים מופלאים באזורנו. משלוש קבוצות במחלקת הנוער, הפכנו לאט לאט למקום גדול יותר, תוך שהקבוצה הבוגרת נפתחה והתפתחה. אנחנו מתפתחים משנה לשנה וכיף לראות את זה כאן. גן יבנה הופך למועדון בריא, חזק וגדול. יש כאן את כל הכלים שאפשר לתת בכדי שיהיו ילדים טובים ואנשים טובים וכמובן שחקני כדורגל איכותיים. זה עושה אותי גאה לראות את החלומות מתגשמים””אם לא הייתי חופר מספיק לאנשים טובים באמצע הדרך, הפרויקט הזה לא היה קורה”, הוסיף דגו. “אני רוצה להודות, בראש ובראשונה, לראש המועצה, דרור אהרון, שהרבה מאוד מהדברים קורים כאן בזכותו. האצטדיון החדש ישדרג אותנו כקבוצה וכמועדון. אני מאוד שמח שמצאתי לעצמי פרטנר כמו מוטי מטרני, שזורם עם השיגעונות שלי ומתעסק בעבודה הקשה מאחורי הקלעים יחד עם אנשי המועצה ואנשי המתנ”סים בכדי להפוך את המועדון הזה למקצועני, בריא וטוב. זה מספק אותנו לראות את ההורים מתגאים במחלקה ובילדים שלהם. בטקס סיום כזה אתה מקבל הרבה מאוד חיבוקים ומילים טובות ומחזקות. כן נרבה בעשייה טובה”.

מוטי מטרני, יו”ר עמותת בית”ר גן יבנה ומנהל מחלקת הנוער, סיכם: “חגגנו את טקס סיום העונה הראשונה למחלקות הילדים והנוער של בית”ר גן יבנה ע”ש אמנון קרא ז”ל. ההתרגשות הייתה גדולה והסיפוק היה עצום לחוות את כל מה שעברנו בשנה הזו. אנחנו כבר עובדים במרץ על העונה הבאה ועל הגדלת מספר קבוצת הילדים והנוער לשמונה קבוצות, בנוסף לקבוצה הבוגרת. בשנה הבא אנו נקבל את האצטדיון החדש ובהזדמנות זאת אני רוצה להודות לראש המועצה דרור אהרון על העזרה והתמיכה”.

צילום: בית”ר גן יבנה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן