news08.net/ads.txt

ברכות: נעה בן יוסף נבחרה לנהל את אגף החינוך והנוער ברמלה

לתפקיד נבחרה, נעה בן יוסף, אשת חינוך מוערכת אשר ב- 5 שנים האחרונות ניהלה את קריית החינוך אורט לילינטל רמלה וכן מילאה שורה של תפקידי ניהול חינוך והוראה. ראש עיריית רמלה, מיכאל וידל, איחל לנעה הצלחה רבה בכל האתגרים המורכבים העומדים בתחום החינוך בעיר בכלל ובצל הקורונה בפרט.
נעה נבחרה לתפקיד פה אחד ע”י כל הגורמים בהם עיריית רמלה, משרד החינוך ומשרד הפנים, בתום תהליך מקצועי של מכרז לתפקיד מנהלת אגף החינוך והנוער, במסגרתו רואיינו מספר מועמדים.
נעה מביאה עימה ניסון של 30 שנה במערכת החינוך, היא בעלת 2 תארים שניים ובעלת תואר ראשון בהנדסת חשמל ואלקטרוניקה ובין תפקידיה האחרונים; מנהלת קריית החינוך אורט לילינטל רמלה, מנהלת אורט קריית גת וסגנית מנהל אורט רחובות. בתפקידה האחרון נעה הצעידה את בית הספר אורט לילינטל להישגים רבים ובשנים האחרונות בית הספר זכה לשבחים רבים בהם פרס חינוך מאורט ישראל, הצבת בית הספר לאחד מהמובילים בישראל ע”פ מדדי אקלים, ערכים וזכאות לבגרות עם מדד שיא של 99.5%. נעה עצמה זכתה מס’ פעמים כמנהלת מצטיינת של רשת אורט. המוטו של נעה בין יוסף: ” להפוך את העיר רמלה לעיר מדברת חינוך כתשתית לצמיחה התפתחות והצלחה”.
ראש עיריית רמלה, מיכאל וידל: ” אני שמח שהצלחנו למנות לתפקיד הכל כך חשוב הזה אדם ראוי ומתאים. אני מאחל לנעה הצלחה רבה, אנחנו נעניק לה את כל הכלים והסיוע, כי הצלחת ילדנו היא הצלחת העיר”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן