news08.net/ads.txt

זוכרים את הנופלים במלחמות העולם הראשונה והשנייה

חדשות 08 רמלה

“יש לזכור את כל אותם לוחמים שמסרו נפשם למען מדינתם ולמען חייהם של אחרים”

בטקס מרשים ומרגש שנערך ביום ראשון השבוע בבית העלמין הצבאי הבריטי ברמלה, צוין יום הזיכרון השנתי לחיילי הצבא הבריטי שנפלו בפעולות ובמלחמות העולם הראשונה והשנייה. במסגרת יום הזיכרון הרשמי נערך במקום גם טקס יהודי לזכרם של החיילים היהודים שנפלו בעת שרותם בצבא הבריטי.

את עיריית רמלה ייצג בטקס סגן ראש העיר, אברהם ד’זורייב אשר הניח בשם העיר ותושביה זר לזכר הנופלים חיילי הצבא הבריטי, בהם גם חיילים יהודים ששרתו תחת הדגל הבריטי במלחמות העולם הראשונה והשנייה, “יהי זכר הנופלים ברוך”.

טקס הזיכרון נערך במעמד שגרירות בריטניה בישראל, שגרירים ונספחים צבאיים מארצות שונות בהם: ישראל, ניו זילנד, שוודיה, קנדה, דרום אפריקה, אנגליה, איטליה, גרמניה, צרפת, הודו, ארה”ב, פולין, רוסיה ועוד. כן השתתפו נציגי הלוחמים, קציני צה”ל ומאות בני משפחה תושבי רמלה ועוד.

במהלך הטקס העלו הדוברים, אנשי השגרירות, נציגי כמורה ודת, נציג הרבנות של צה”ל ונציגי הלוחמים, את זכרם של הנופלים ואמרו: “יש לזכור את כל אותם לוחמים שמסרו נפשם למען מדינתם ולמען חייהם של אחרים”. במהלך הטקס הניחו המשתתפים זרי פרחים לרגלי האנדרטה המרכזית בבית העלמין ובסיומו נערכה אזכרה לזכרם של החיילים היהודים ששרתו תחת הדגל הבריטי.

צילום: עיריית רמלה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן