ברשימת הצעירים של זהר בלום: תעשו כבוד לגילי לוי מרחובות

אל תיתנו לחזות המרשימה של היפהפייה הזאת להטעות אתכם. ב-25 שנותיה הספיקה לעשות המון, היא יוצאת למחאות, מפגינה נוכחות ונואמת עם דגל ישראל עליה

אל תיתנו לחזות המרשימה של היפהפייה הזאת להטעות אתכם. ב-25 שנותיה הספיקה לעשות המון, היא יוצאת למחאות, מפגינה נוכחות ונואמת עם דגל ישראל עליה. תכירו את גילי לוי שמצטרפת לנבחרת של זהר בלום,ואם מבחינים היטב מגלים כי קיים כעת שוויון בין הגברים לנשים בחבורה (אבי קינד, שמוליק בר דאנזאן – אוה גור, אורית שרגאי, גילי לוי).

“טוב, אז הגיע הזמן לעשות את זה רשמי…” כתבה גילי לוי בת ה-25 בחשבון הפייסבוק שלה, “אני מתמודדת למועצת העיר רחובות בבחירות המקומיות הקרובות, ברשימת ״החינוך בראש״ בראשות זהר בלום לראשות העיר!”.

למה? הוסיפה שאלה ומיד השיבה: “כי זה בוער בי מבפנים. כי אני אוהבת א.נשים ואני אישה של עשייה. אני אוהבת לעשות טוב ופשוט אכפת לי. אני רחובותית בנשמה, אני מכירה אותה היטב, את החסרונות והיתרונות. אני מתכוונת להשתמש בכל הכלים, הידע והנסיון שרכשתי ולתעל אותם לטובת הציבור הרחובותי. אני רוצה לשמש דוגמה לצעירות וצעירים למעורבות חברתית ומודעות פוליטית, כי בטח בתקופה כזו – חשוב שכולנו נהיה מודעות ומודעים להחלטות שמתקבלות ״למעלה״ וניקח חלק אזרחי פעיל בכל תהליכי קבלת ההחלטות! אני יוצאת לדרך הזו נרגשת, מלאת מוטיבציה ותקווה ומקווה שתבחרו להצטרף אליי. הגיע הזמן לצאת לדרך חדשה, הגיע הזמן של הצעירות והצעירים!”.

זהר בלום, המועמד לראשות העיר: 

“אני גאה לצרף את גילי לוי לנבחרת רשימת ״החינוך בראש״ למועצת העיר כי הגיע הזמן של הצעירות והצעירים. גילי, צעירה בת 25 עם רזומה של עשייה ציבורית מרשימה ועתיד מבטיח במועצת העיר רחובות. בוגרת תואר ראשון בממשל, פוליטיקה, דיפלומטיה ואסטרטגיה מאוניברסיטת רייכמן וסטודנטית לתואר שני במדיניות ציבורית. מאז שחרורה משירות כלוחמת בצה״ל, גילי התנדבה למען נזקקים וניצולי שואה, פעלה באגודת הסטודנטים של אוניברסיטת רייכמן ובלטה בהנהגת מחאת הסטודנטים. אני משוכנע שגילי תדע כיצד להשתמש בידע הרב שלה ובנסיון הפוליטי שרכשה כיועצת פרלמנטרית לחברי כנסת על מנת לעשות מהפכה של ממש בתחום הפעילות של הצעירות והצעירים בעיר. גילי היקרה, אני מאמין בך ובעשייה שלך. תשמשי לצעירות וצעירי העיר דוגמה למעורבות חברתית ומודעות פוליטית, ויחדיו תקחו חלק פעיל בכל תהליכי קבלת ההחלטות בעיר”.

◼️ לקבוצת החדשות ברחובות לחצו כאן 

צילום: יחצ | פייסבוק-גילי לוי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן