news08.net/ads.txt

חגיגת בר המצווה אליו לא הגיעו האורחים – הפכה לשמחה במיוחד בזכות הלב של האילתים | צפו ברגעים המרגשים

התרגשות שיא בבריכה העירונית, אצל דוויקו: אברהם, חתן בר מצווה, ציין את יום הולדתו ה-13, אלא שמרבית האורחים כלל לא הגיעו. הטענה העיקרית הייתה כי שהו בבידוד. האם הייתה לבושה לאירוע המרגש, וכך גם הילד, שבסך הכל רצה לחגוג יום הולדת עם החברים ובני המשפחה.

שיחת טלפון שינתה את הכל כאשר איש העסקים המקומי שלמה שושן, בעליה של חברת הובלות שמע על המקרה מידידה, העלה רשומה בפייסבוק והקפיץ מאות אילתים למקום. “תמיד אמרתי שעם ישראל הוא עם מיוחד והאילתים בפרט”, ציין שושן, “בתוך פחות משעה הגיעו כמה מאות אנשים לשמח את אברהם חתן הבר מצווה. השם ישמח את כולם, כמה שזה מרגש”. גם שוטרי מג”ב במרחב ותנועת שחקים הצטרפו לחגיגה ובאו לשמח את הילד.

אימו של חתן השמחה, אמרה בסיום: “תודה רבה לכל מי שבא לשמח את הבן שלי, אתם מלאכים. אתם עשיתם את בר המצווה של הילד, תודה רבה מכל הלב שלנו. אתם רק מלאכים – לא בני אדם”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן