news08.net/ads.txt

בשבוע הבא: הרב תומר בן שטרית יקבל קהל ברחובות וגם: סגירת המעגל עם סהר רווח

כמות הפניות שהגיעו אל הרב תומר בן שטרית, בעקבות הכתבה שפורסמה ב’סטטוס’ ובחדשות אפס שמונה לפני שלושה שבועות והלחצים הרבים לקיים קבלת קהל באזור – הועילו. בשבוע הבא יוכלו תושבים מהאזור להיפגש לשיחת ‘אחד על אחד’ עם הרב, העומד בראש עמותת “תשובה וישועה”

בשבועיים האחרונים קיבל הרב תומר בן שטרית עשרות אנשים, להם העניק ייעוץ, חיזוק, הכוונה וסקירה – ברחובות. בשבוע הבא יקיים קבלת קהל נוספת בעיר המדע והתרבות, בתיאום מראש. בין האנשים שהצליחו כבר להיפגש עם הרב, הידוע ביכולותיו לחדור אל נבכי נשמתו של אדם, כאילו מדובר בצילום רדיוגרפי היו מנהיגים ופוליטיקאים, זמרים ואומנים וכן רבים שביקשו לקבל אבחנה באמצעות הקבלה והכוחות הייחודים אשר יש לרב.

הראייה הרוחנית שניתנה לרב בן שטרית מאפשרת לו לאבחן מחלות ובעיות אף במבט בעיניים, לחדור את האדם, אל נבכי נשמתו והוא עושה זאת כאילו מדובר בצילום רדיוגרפי. הרב תומר אמנם לא אוהב שמכנים אותו ‘הרנטגן’ אבל הוא משקף אנשים, מדבר בשטף על אירועים וחושף שמות של הקרובים ביותר, אלו שחיים ואלו שהלכו לעולמם ומסרים שמתקבלים מהם.

אחד הסיפורים המרגשים היה זה של סגן ראש מועצת גדרה, סהר רווח. לפני הבחירות המוניציפליות ובעת שהיה בדילמה בנוגע למהלכים, ביקש הספר מיקי מרווח שיעשה שאלת רב עם הרב בן שטרית. רווח עשה כעצתו והתייעץ עם הרב באמצעות הטלפון. הרב הבטיח: “בבחירות יהיו לך תוצאות טובות, תמשיך בדרכך ותראה ישועות – וגם תקבל תפקיד בכיר”. דבריו של הרב הדהדו באזניו של רווח – שכידוע מאייש כיום את כסא הסגן של גמליאל וממונה על התפקידים החשובים ביותר במושבה.

“רווח פה?”, חייך הרב כששמע שסהר רווח הגיע ככל האנשים להיפגש עימו ולקבל את ברכתו. “מבחינתי זוהי סגירת מעגל”, אמר רווח לרב, “המון זמן רציתי להיפגש איתך, לומר לך תודה ואני שמח שהדבר התאפשר לנו”. השניים התחבקו ארוכות, הרב שוחח עם רווח בחדר סגור ואף הודיע לו כי תהא זו עבורו שנה מוצלחת ומשגשגת.

הרב בן שטרית (שהוא גם הרב של בית הכנסת בבית החולים אסותא באשדוד) עומד בראש עמותת “תשובה וישועה”, שפעילויותיה כוללות בין היתר כולל לאברכים בבית החולים, מתן סיוע לנזקקים, טיולים לקברות צדיקים, סעודות מצווה ושיעורים ברחבי הארץ, מתן ייעוץ והכוונה והיד נטויה. בסיוע התרומות הוא מצליח לקיים את פעילותה המבורכת של העמותה.

למעוניינים להגיע למפגש עם הרב, בשבוע הבא, יש לתאם מראש בוואטסאפ שמספרו 050-3324207 (קמי)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן