news08.net/ads.txt

בשורה חשובה: החינוך בגילאי לידה עד 3 יועבר לאחריות משרד החינוך

בשורה לציבור ההורים בישראל: הממשלה אישרה היום (שני) את העברת מעונות היום (גילאי לידה ועד שלוש) למשרד החינוך. בתוך כך, המשרד ייקח אחריות על כל המעטפת החינוכית של המעונות ובכלל זה על הפדגוגיה, הבינוי וההכשרות של הצוות החינוכי המועסק במעונות היום. סבסוד המעונות יישאר בידי משרד הכלכלה.

כחלק מקידום המעבר של המעונות למשרד החינוך יוקצו כ- 200 מיליון ₪, שיאושרו על ידי הממשלה במסגרת תקציב המדינה הקרוב. בנוסף לכך יכלול התקציב גם את החלק היחסי של התכנית הרב שנתית לחיזוק מעונות היום המתייחס לנושא התקינה, ההכשרות, מענים חינוכיים ייחודיים ועוד.

תהליך העברת מעונות היום אל משרד החינוך וכלל התחומים הנלווים להם יושלם עד לתאריך ה1.1.2022. מיד עם העברה במועד זה, המשרד יחל בהעמקת מבנה הפיקוח במסגרות אלו. תהליכי ההכשרה של צוותי החינוך החלו זה מכבר עם התיקונים לחוק הפיקוח וחוק המצלמות אשר הכניסה שרת החינוך ד”ר שאשא ביטון לפני כשלוש שנים בהיותה יו”ר הוועדה לזכויות הילד והם יורחבו עם העברתם למשרד החינוך. לקראת שנת הלימודים תשפ”ג. השרה תגבש יחד עם המשרד תכנית עבודה סדורה של כלל ההיבטים החינוכיים והתפעוליים הנוגעים למעונות היום.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן