news08.net/ads.txt

בשורה לאילתים: ארגון “ידידים” המסייע בחינם בדרכים – מתרחב

מתנדבי ידידים עוזבים הכל כדי לסייע לכולם בדרכים בחינם!!! פשוט מחייגים 1230 ללא כוכבית

ארגון המתנדבים האחראי והמסור “ידידים” צובר תאוצה ואהדה גם באילת. את הסניף מנהל נתי טויטו וחברים בו אנשים טובים, שכל כולם לב ורצון לתת – בחינם.

“ידידים” מספקים עזרה ראשונה לא רפואית ללא כל עלות, בדרכים ובבתים בשלל תחומים, בהם: הנעת הרכב, סיוע בהחלפת גלגל, פתיחת רכב שננעל ועוד.
הארגון, הפועל בהתנדבות מלאה, מספק עזרה לזולת 24 שעות ביממה, בכל ימות השבוע, למעט שבתות וחגים.

אמש עברו מתנדבי הסיירת (מתנדבים שהוכשרו לשאיבות דלק שגוי) הדרכת חשמל שכוללת טיפול בסטרטרים, פיוזים, קודנים וממסרים. חבר מועצת העיר ליאור לבקוביץ שצפה מקרוב על המתרחש שיבח את מתנדבי הארגון על הפעילות הענפה בעיר.

המדריך עמנואל גרינברג שיתף כי חל שינוי ניכר לאחרונה וישנו זינוק מרשים בסניף אילת בכמות, באיכות ובמקצוענות.

“בהדרכה הזו לומדים לטפל במקרי הנעה מסובכים ובעיות מורכבות נוספות ואני רואה בזה עליית קומה משמעותית בסניף” אמר לחדשות 08 נתי טויטו מנהל הסניף, “למעשה, ניתנו כלים נוספים לכוננים שימזערו כמעט לחלוטין את המקרים בהם לא הצלחנו לעזור. אני גאה להיות חלק בהתקדמות הזו, בארגון הזה ובצוות הנפלא הזה”, הוסיף.

נתי טויטו מנהל הסניף מבקש מהתושבים להכניס לאנשי הקשר בטלפונים ובסמאטרפונים את המספר 1230 “ולכל מקרה שאתם צריכים עזרה תתקשרו, השירות כרוך בחיוך ואנחנו עושים ונמשיך לעשות כמה שרק נוכל לטובת תושבי העיר ואורחיה”. 

צילום: דוברות ידידים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן