בשורה להורים ברחובות

החברה העירונית רחובות מרחיבה את פעילות הצהרונים בשנת הלימודים תשפ”ד ותפעיל תוכנית פדגוגית מותאמת גם לתלמידי כיתות ד’ בכל בתי הספר (עד כה היו רק לכיתות א’-ג’). ההרשמה לתוכנית תהיה פתוחה עד לתאריך 11.8.23

ביוזמת החברה העירונית רחובות ובשיתוף פעולה בין עיריית רחובות, מינהל החינוך והנהגת ההורים העירונית, ולאור הביקוש הרב בקרב ההורים, הוחלט להרחיב את פעילות הצהרונים בבתי הספר בשנת הלימודים תשפ”ד ולפתוח את הרישום לצהרונים גם עבור תלמידי כיתות ד’, מעבר לפעילות עד כה לכיתות א’-ג’.

הרחבת התוכנית נועדה לאפשר מענה חינוכי וחברתי משלים במסגרת הבית ספרית מסיום יום הלימודים ועד השעה 17:00. התוכנית כוללת: עזרה בשיעורי בית, ארוחה חמה ומזינה, חוג אנגלית, פעילויות העשרה ולמידה מותאמות והטמעת מיומנויות חברתיות.

לתלמידי כיתות א’-ב’ יופעלו צהרונים במתווה תוכנית “ניצנים”, שהינה תוכנית כלל ארצית של צהרונים בסבסוד משרד החינוך. תוכנית “ניצנים” בעיר פועלת בשיתוף פעולה עם מינהל החינוך בעירייה והנהגת ההורים העירונית, וכוללת, בין היתר, הארכת יום הלימודים עד השעה 17:00 לכיתות א’-ב’.

החל משנה הבאה גם תלמידי כיתות ד’ בכל בתי הספר ייהנו ממסגרת חינוכית לאחר שעות הלימודים ועד השעה 17:00, בהובלת רכזת פדגוגית ייעודית לשכבות ג’-ד’. הפעלת התוכנית לכיתות ד’ מותנית במינימום 18 משתתפים בכיתה לאורך כל השנה. במידת הצורך, יופעלו כיתות משולבות לתלמידי ג’-ד’ ותופעל תוכנית פדגוגית מותאמת לשכבות הגיל. ילדי חטיבה צעירה בבתי הספר בגין, רמת אלון ויבניאלי ותלמידי כיתות ג’ בכל בתי הספר ייהנו אף הם מתוכנית הצהרונים. התוכנית עבור תלמידי כיתות ג’-ד’ וילדי חטיבה צעירה אינה מסובסדת על ידי משרד החינוך וההרשמה הינה במחיר מלא (הסבסוד חל על כיתות א’-ב’ בלבד וכפוף לשינויים של משרד החינוך).

החברה העירונית מציעה 25 צהרונים בבתי ספר יסודיים בעיר. רכזי וצוותי החינוך בצהרונים של החברה העירונית עוברים הכשרה מקצועית ורובם עובדים בשעות הבוקר בבתי הספר. כמו כן, הצוותים משתלמים לאורך כל השנה מבחינה מקצועית, פדגוגית וחינוכית. השנה הצוותים יעברו גם הכשרה ייעודית בהנחיית מנחה מקצועי, שילווה את הצוותים בהטמעה מיטבית של תפיסת עקרונות “למידה חברתית-רגשית”, לרכישת כישורים חברתיים, לפיתוח אמפתיה, לקבלת החלטות ולהתמודדות עם מצבים מאתגרים.

ההרשמה פתוחה עד לתאריך 11.8.23 באתר החברה העירונית >> לחצו כאן

אייל פרנקל, מנכ”ל החברה העירונית: “במקביל להפעלת קייטנות וצהרוני קיץ עם למעלה מ-11,000 משתתפים, החברה העירונית נערכת במרץ לשנת הלימודים תשפ”ד. אנו גאים להרחיב את פעילות הצהרונים גם לתלמידי כיתות ד’ ולתת מענה חינוכי, איכותי וחיוני למשפחות רבות כל כך ברחבי העיר. אני מודה לכל השותפים במינהל החינוך ובהנהגת ההורים העירונית וכן לאגף החינוך הבלתי פורמלי ולמחלקת הצהרונים, שעושים ימים כלילות בשביל שלילדים יהיה הכי טוב שאפשר ולצוותים המסורים שמלווים ומחנכים את ילדי הצהרונים מדי יום”.

אפרת צוקרמן, ראש מינהל החינוך בעיריית רחובות: “אני מברכת את החברה העירונית על כך שהיא מרחיבה את השירות המצוין של הצהרונים גם לתלמידי כיתות ד’ בעיר”.

צופית גולן, יו”ר הנהגת ההורים העירונית: “אנחנו מודים לחברה העירונית על ההקשבה לצורך שעלה מההורים וההתגייסות המהירה, מאחלים לכולם המשך קיץ נעים”.

◼️ לקבוצת החדשות ברחובות לחצו כאן 

צילום: יח"צ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן