news08.net/ads.txt

בשורה להורים: החוגים ישובו לפעילות החל מיום ראשון!

רשת חוויות מודיעה היום (25.5) כי פעילות החוגים במרכזים הקהילתיים ישובו לסדרם, החל מיום ראשון, 31.5.2020. בשורה נוספת לציבור: החל מ-1.6 ייפתחו כלל הסניפים של רשת הספריות. 

יו”ר רשת חוויות, אמיתי כהן, ציין כי: “בשבוע האחרון, בהתאם למתווים ולמדיניות העירונית, החלנו בהחזרת פעילויות רשת חוויות לסדרן, על מנת לאפשר להורים ולילדים לשוב למסגרות, וליהנות ממערכת חינוך בלתי פורמלי איכותית, מעשירה ומצמיחה. בין היתר, נפתחו המעונות ולאחריהם הספרייה המרכזית, ספריית שוויץ רחובות החדשה, הצהרונים בהדרגה וכעת ישובו כאמור החוגים לפעול. בנוסף, החל מה 1.6 ישובו כל סניפי רשת הספריות חוויות רחובות לפעילות, לטובת הקוראים. אני מודה לצוותים שעמלים על הערכות לפתיחת המרכזים לפי ההנחיות, ומברך את כולם לרגל תחילת החזרה לשגרה, תחת מגבלות הקורונה והקפדה על כללי התו הסגול”. 

אלרואי אסרף, מנכ”ל רשת חוויות ציין כי: “בימים אלו אנו נערכים להשבת החוגים לפעילות סדירה, בהתאם להנחיות וכללי התו הסגול, ובאופן מסודר ומבוקר. המרכזים יהיו ערוכים לקלוט את ילדי החוגים בהתאם. במקביל, עובדי ועובדות רשת חוויות החיוניים לפתיחת מערך החוגים חזרו מחל”ת, אנו מברכים אותם על שובם לבית רשת חוויות,  והם ייתנו מענה להורים ולילדים במרכזים”. ברשת חוויות מציינים כי מידע על פתיחת החוגים ומענה להורים יינתן ישירות על ידי המרכזים הקהילתיים והצוותים המקצועיים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן