news08.net/ads.txt

בשורה להורים: רשת חוויות תפעיל קייטנות קיץ מסובסדות בגני הילדים

רשת חוויות תפעיל קייטנות קיץ מסובסדות: נפתחה ההרשמה לקייטנות הקיץ של רשת חוויות בגני הילדים, אשר יפעלו בימים א-ה, בין השעות 07:30-13:00, בעלות של 340 שקל לילד עם אפשרות לקייטנת צהרון מ- 13:00-16:30, בעלות של 748 שקל  ובסך הכל 1,088 שקל ליום מלא.

אמיתי כהן, יו”ר הרשת מסר כי: “אני מברך על המתווה שנקבע, אשר מקל על הנטל הכלכלי של ההורים ומאפשר להם להמשיך לצאת לעבודה גם בתקופת החופש הגדול. היציאה ממשבר הקורונה כרוכה בהשלכות ארוכות טווח, הן הארגון והן ההורים עומדים בפני אתגרים רבים, אנו קשובים לכלל הצרכים ופועלים לתת את המענה הטוב ביותר בהתאם למגבלות הקיימות ופותחים את קייטנות הקיץ לכלל ילדי הגנים בעיר”. 

אלרואי אסרף, מנכ”ל הרשת ציין כי: “ההתארגנות לפתיחת הקייטנות כללה מורכבויות רבות ועל כן, עמדנו בקשר שוטף עם משרד החינוך על מנת לגבש את המתווה בצורה מדויקת, בדגש על הקלה כלכלית להורים והנחיות בריאותיות. לשמחתנו, בעקבות החלטת המדינה לסבסד העלויות, הן עומדות על תעריף שווה לכל כיס, דבר המאפשר לכל ילד וילדה להצטרף למסגרת החינוך הבלתי פורמאלי האיכותית שאנו מספקים בקיץ. אנו פועלים לגיוס כוח אדם מיומן ואיכותי, שייתן מענה לביקוש הרב לקייטנות חוויות, לאחר שהן נפתחו לכלל ילדי העיר ולא רק לילדי הצהרונים. תודתנו לכל השותפים לעשייה, להנהגת ההורים ולצוותי הניהול והעובדים המסורים, שמבצעים את כל הפעולות הנדרשות בכדי להבטיח את בריאות והנאתם של ילדי הקייטנות”. 

את הקייטנות יובילו צוותים מנוסים, אשר יעבירו לילדים תכנים פדגוגיים מגוונים ואיכותיים. בין היתר, כמו כן, על פי הנחיות משרד החינוך לא תוגש ארוחת בוקר וההורים מתבקשים לשלוח את ילדיהם עם מזון למשך הבוקר. ארוחת צהרים עשירה תוגש לילדי קייטנת הצהרון, אשר ממשיכים את הפעילות עד השעה 16:30. את הכנת התפריט והפיקוח על התזונה ילוו גורמים מקצועיים, אשר יבצעו גם פעולות בקרה שוטפות, על מנת להבטיח את תזונתם הבריאה של הילדים. 

ההרשמה תתבצע דרך אתר רשת חוויות  ניתן להירשם לקייטנת בוקר או לקייטנת בוקר וצהריים (יום מלא). לא תתאפשר הרשמה לקייטנת צהרון בלבד. הרישום הינו לכל תקופת הקייטנה. בעקבות  שינויים במתווה משרד החינוך יש לשים לב לפרטים במהלך ההרשמה  ולעקוב במידה ויהיו שינויים נוספים. ההרשמה תיסגר ביום שישי, 26.6.2020, בשעה 16:00.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן