news08.net/ads.txt

בשורה למטיילים: הכניסה לסיני – בלי הגבלה

חשבתם לקפוץ לסיני לכבוד סוכות? מעבר טאבה יחזור לפעילות מלאה, ללא הגבלה על מספר הנכנסים – כך התבשרנו לפני שעות ספורות. עוד הוחלט כי בשל התנועה הערה יורחבו שעות פעילות המעבר. בהנחיית שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, ח”כ מרב מיכאלי, פעלה מנכ”לית המשרד יחד עם רשות שדות התעופה על מנת למצוא פיתרון לביקוש הרב באגרות כניסה לסיני אל מול המגבלות הקיימות כיום.

בעקבות השינויים הרבים והמגבלות בצל הקורונה צומצמה משמעותית יכולת המעבר לסיני דרך מעבר טאבה לאור שיקולים בריאותיים ומערכתיים. לפי עבודת המטה שהובילו גורמי המקצוע במשרד התחבורה, תוקם התשתית המתאימה, הן מבחינת כח אדם והן מבחינת משאבים על מנת שהמעבר יוכל להיות פתוח ובלתי מוגבל. צעד זה מגיע לאחר שורה של צעדים שננקטו בחודשים האחרונים במטרה לייעל ולטייב את פעילות המעבר בהם הרחבת היקף אגרות הכניסה, קיצור זמני הטיפול ומיגור תופעת הספסרות באגרות.

“חופש התנועה שלנו הוא זכות בסיסית ויש לשמור עליה מכל משמר”, מסרה שרת התחבורה ח”כ מרב מיכאלי. “מעבר טאבה משמש במשך שנים ציר מעבר לתיירות למאות אלפי ישראליות וישראלים וככזה, נעשה הכול כדי להקפיד שהוא יהיה כמה שיותר נגיש, זמין ומהיר”.

עוד הוסיפה כי מדובר בציר חשוב לקשר של ישראל ומצרים. “הקורונה שיבשה את מציאות חיינו, אבל בעבודה מאומצת הצלחנו למצוא את הדרך גם לאפשר מעבר ללא הגבלה וגם לשמור על הנחיות הקורונה”, אמרה. “הקשר שלנו עם המדינות השכנות הוא קריטי, וכמו שהבטחתי עם כניסתי לתפקיד אני אעשה הכול כדי שהשותפות שלנו תתממש בכל מישור – מהמישור המדיני-ביטחוני ועד המישור התיירותי”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן