news08.net/ads.txt

בשורה לעשרות אלפים: הסכם חדש לעובדי המלונות

במרכז ההסכם שיחול על כ-23 אלף עובדות ועובדים בענף המלונאות – טבחים, פקידים, אנשי תחזוקה ומשק – העלאה הדרגתית של 7% בשכר

ההסתדרות והתאחדות המלונות בישראל חתמו על הסכם קיבוצי חדש ובמרכזו תוספת של עד כ-7% לשכר העובדים – שתינתן במספר פעימות.

עוד בהסכם, שחל רטרואקטיבית מאפריל האחרון ועד מאי 2026, ויהיו רלוונטי לכ-23 אלף עובדות ועובדים בכל רחבי הארץ, הסדרה של תנאים סוציאליים ושורה של הטבות – בהן: הגדלה של תוספת הוותק ותשלום על ביטול משמרת (אם הביטול נעשה עד 16 שעות לפני תחילתה).

את המו”מ הובילו יו”ר איגוד עובדי המלונות בהסתדרות פרדי כהן וממלא מקומו שלמה פלור, יו”ר ועדת העבודה של התאחדות המלונות שמעון לוי ומרכז הוועדה יואב בכר.

יו”ר ההסתדרות ארנון בר-דוד: “תודה לכל השותפים שלקחו חלק בגיבוש ההסכם. ההסתדרות תמשיך במשימתה החשובה של שיפור תנאי העסקתם של העובדים בשלל הענפים”.

סמנכ״ל משא״ן בהתאחדות המלונות יואב בכר: ״ההסכם החדש מבטא את יחסי העבודה הטובים בענף המלונאות. הוא דואג להטבות לעובדים לאחר החזרה ממשבר הקורונה ויש בו איזונים נכונים שיסייעו לשיפור תדמית התעסוקה בענף, כל זאת בתקווה להמשך צמיחה ופיתוח הענף״.

יו”ר איגוד עובדי המלונות פרדי כהן: “מדובר בהסכם טוב שאליו הגענו אחרי שנים לא פשוטות בענף. הצלחנו להביא תוספת משמעותית לשכר העובדים, דבר שמטבעו יסייע בייצוב הענף ובאטרקטיביות שלו. תודה ליו”ר ההסתדרות ארנון בר-דוד שסייע רבות בגישור על הפערים שהיו במהלך המו”מ. סיוע שכאמור הבשיל לכדי הסכם מצוין לעובדים המסורים. תודה גם לנציגי ההתאחדות, שנדע ימים טובים ועונת תיירות מוצלחת”.

ממלא מקום יו”ר איגוד עובדי המלונות שלמה פלור: “הגענו להישג יפה לטובת העובדים, ואני בטוח כי החזרה לפעילות ענפה בתחום המלונאות – תביא עמה גם גדילה בביקוש למשרות”.

את המו”מ ליווה עו”ד אורן שרם מהמחלקה המשפטית של האג”מ בהסתדרות, ומצד התאחדות המלונות, משרד הרצוג פוקס נאמן בראשות ראש המחלקה לדיני עבודה עו”ד אורלי ג’רבי וכן עו”ד גליה קליימן. עוד השתתפו בצוות המומ: דודו מור יוסף, הדסה קוסקס, טוביה אשכנזי, משה אברהם, אתי ויזל, מנשה יהודה, סאלח ג’אבר ואבשלום דוד. יצוין כי הסכם זה, יחד עם הסכמים נוספים בענף, יאוגדו ויעברו לקבלת צו הרחבה.

◼️ חדש! לקבוצת ווטסאפ חדשות 08-תיירות, תרבות ופנאי >> לחצו כאן

צילום: FREEPIK

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן