בשורה לקרית משה: תקציב נוסף של 2 מיליון ש”ח לטיפול בתשתיות המים והביוב

המינהלת, הנציגות וחברי המועצה העלו בפני העירייה ובפני משרד הבינוי והשיכון את הצורך בטיפול בתשתיות במספר רב של בניינים בתקופת הביניים – עד להתחדשות העירונית במקום והכניסה לבניינים החדשים.  ראש העיר רחמים מלול תמך כמובן בבקשה, ולפיכך החליט משרד הבינוי והשיכון בימים אלה, על הקצאה של 2 מיליון ש”ח נוספים לטובת טיפול בתשתיות הביוב והמים בשכונת קריית משה.

 

התקציב החדש מתווסף ל-2 מיליון ש”ח נוספים שכבר הוקצו בעבר לטובת השכונה, ובעזרתם טופלו עד היום 10 גגות בניינים, ותשתיות הביוב והמים בשלושה בניינים (שניים מהם בתהליכי סיום). התקציב הנוסף יאפשר לשפר את איכות החיים של התושבים בתקופת הביניים, ולבצע טיפול במערכות הביוב והמים בבניינים נוספים. 

כמו בעבודות הקודמות, הביצוע יהיה באמצעות האגודה לתרבות הדיור ובתיאום עם אגף השכונות בעיריית רחובות, כפוף לתקציב זמין. משרד הבינוי והשיכון ביצע סקר תשתיות לבניינים בשכונה, ולאחר ניתוח ותיעדוף מקצועי נבחרו הבניינים לטיפול. השיפוץ יכלול החלפת מערכת הביוב המשותפת של הבניין בקומת הקרקע. בנוסף, אם תתגלינה בעיות גם במערכות המים יינתן להן מענה במסגרת התקציב. תחילת הפרויקט והכניסה לבניינים תהיינה לאחר תהליך קהילתי שתבצע מינהלת התחדשות עירונית קריית משה בשיתוף עם אגף שכונות ובמסגרתו יוקמו ועדי בית ותבוצע הסברה לתושבים שיתבקשו לאשר ולחתום על הסכמתם לפרויקט.

ראש העיר, רחמים מלול: ” תוספת תקציב משמעותית של 2 מיליון שקלים היא בשורה משמחת לתושבי שכונת קריית משה. עיריית רחובות והמינהלת ממשיכות כל העת לפעול למען תושבי השכונה  גם בקידום תהליך ההתחדשות העירונית, וגם בשיפור איכות החיים בתקופת הביניים. כל זאת על מנת לשפר ככל שניתן את איכות החיים של תושבי שכונת קריית משה  עד לסיום תהליך ההתחדשות העירונית”. 

חבר המועצה גיא צור, מחזיק תיק התחדשות עירונית: “קריית משה היקרה לליבנו עוברת מהפכה של התחדשות בשיתוף התושבים יקרים שלנו. כחלק מהשינוי המתחולל בה אנחנו מטפלים ביסודותיה הפיזיים ובתשתיות המים והביוב. מים הם מקור החיים ומוצר צריכה בסיסי ואין כל סיבה שהתשתיות הפיזיות הקשורות אליהם לא יהיו במיטבם. תודתי נתונה לאנשי המקצוע שפועלים להגשים את חזון ראש העיר ושלנו נבחרי הציבור, ולתושבים אני מבטיח- זוהי רק ההתחלה”. 

חבר המועצה שאול צגהון, מחזיק תיק השכונות: “אנחנו נמצאים בעיצומו של טיפול בתשתיות הביוב בחלק מהבניינים בשכונת קריית משה, ונצליח להוסיף עוד בניינים לטיפול בין הבניינים שנבחרו לטיפול ע”י סקר מקצועי שנעשה.   המהלך הוא כחלק מתהליך ההתחדשות עירונית בשכונת קריית משה, משרד הבינוי והשיכון. העבודה תבוצע באמצעות האגודה לתרבות הדיור ובתאום עם אגף השכונות של עיריית רחובות. אני מאמין שטיפול בתשתיות ישפר את איכות החיים של הדיירים בבניין, ואני מבקש את שיתוף הפעולה של כולם לקידום מטרה זו”. 

 

ראש מינהלת התחדשות עירונית, ד”ר אור גולדפרב: “המינהלת מברכת על פעילותה החשובה של נציגות השכונה ועל הישגיה לטובת כלל התושבים. התקציב הנוסף שאישר משרד הבינוי והשיכון לטובת שכונת קריית משה, יתרום לשיפור איכות החיים של התושבים שחלקם כבר נהנים מפירות ההשקעה שנעשתה עד היום בתשתיות בשכונה. המינהלת תקדם את התהליכים החברתיים בבניינים שנבחרו לטיפול ותלווה את התושבים במהלך העבודות בבניינים”. 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן