news08.net/ads.txt

לוד: בשורה לתושבי גני אביב

שכונת גני אביב בלוד, מאופיינת אמנם בסביבת מגורים איכותית, אך ביחידות דיור קטנות הנעות בטווחי גדלים של 60-90 מ”‘ר. לאחר זיהוי הצורך של תושבי השכונה בהרחבת דירותיהם, יזמה העירייה כזכור את תכנית ההרחבות, שהייתה רלבנטית בעיקר לדירות הגן והגג. עניין היטל ההשבחה בגין קומות הביניים, שעד כה לא עלה אף צורך בהרחבה שכזו, הטריד מאוד את תושבי השכונה הגרים בקומות אלה, והם המתינו לתשובה בנושא מהעירייה.

ראש העיר, עו”ד יאיר רביבו, בשיתוף מחזיקת תיק גני אביב אלוירה קוליחמן, הנחה את מינהל ההנדסה לבחון את הנושא ולקדם פתרון, ואכן, באגף ההנדסה ביחד עם גזברות העירייה שמחו לבשר כי העירייה אישרה השבוע חוות דעת גורפת לשכונה של שמאית המקרקעין ויועצת העירייה, תמר אברהם, לפיה הרחבות פוטנציאליות של יחידות הדיור בקומות הביניים לא יחויבו בהיטל השבחה.

מהנדסת העיר גל גבריאל, ציינה כי אישור זה מבטל את ההמתנה לתשובה בנושא ומייצר וודאות לתושבי השכונה אשר היו מוטרדים באשר להיטלי ההשבחה שהיה לגביהם ספק.

רביבו: “זוהי בשורה חשובה לתושבי גני אביב. הגדלת שטחי הדירות ככל שהדבר אפשרי, תשפר לאין ערוך את תנאי הדיור ואת איכות החיים של תושבי השכונה. איכות חיים מתחילה כידוע בבית, אני שמח שבוטל הספק לגבי תשלומי השבחה להרחבות פוטנציאליות בקומות הביניים, ומודה למהנדסת העיר ולמינהל ההנדסה בעירייה ששקדו על הכנת התכנית ומציאת הפתרון לשביעות רצון התושבים”.

צילום: עיריית לוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן