
הנה אחת מהבשורות המשמעותיות ביותר במזכרת בתיה: לאחר מפגש שהתקיים בין ראש המועצה גבי גאון לניסים פרץ, מנכ"ל חברת "נתיבי ישראל", ניתן לעדכן כי החל שלב התכנון הסטטוטורי להרחבת כביש 411 – מצומת בילו (כביש 40) לצומת טל שחר (כביש 3).
לדברי גבי גאון, התכנון הכללי מדבר על 2 נתיבים בכל מסלול. בנוסף, מתוכנן נתיב תחבורה ציבורית, שביל אופניים לאורך הציר וזאת לצד בניית דרכי שירות לחקלאים ותשתיות. התכנון הסטטוטורי אמור להמשך בין שנתיים לשלוש שנים. לאחריו יחל שלב התכנון המפורט לקראת הביצוע בעתיד. "מדובר בבשורה חשובה מאוד עם השקעה תקציבית אדירה לאזור, במיוחד לאור תכניות הבנייה הצפויות במזכרת בתיה וקריית עקרון" אומר גאון ומוסיף : "אנחנו בכל הכוח בעניין כביש 6".
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.









