בשורה לתושבי שדרות: צה"ל אישר את פתיחת השוק העירוני
בעקבות בקשות של תושבים ושל עיריית שדרות, צה"ל אישר את פתיחת השוק העירוני החל מיום ראשון הקרוב, 07/04/24.
השוק יפעל בימיו הרגילים – ראשון ושלישי, בשעות 06:00-14:00 – אך יוגבל בכמות מבקריו.
בנוסף, לא תתאפשר חניית רכבים בשוק בימי פעילותו ויצומצמו הכניסות אליו.
המקום מאובטח על ידי כוחות הביטחון ויש להישמע להנחיותיהם.
לבקשת העירייה, הצבא הציב מיגוניות נוספות ברחבת השוק.
בעת הישמע "צבע אדום" יש להיכנס למיגונית.
במידה והינכם רחוקים מהמיגונית, יש לשכב על הקרקע עם ידיים על הראש.
מאחלים לכם קנייה מהנה ובטוחה.
◼️ לקבוצת חדשות שדרות בווטסאפ לחצו כאן
■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן
◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.









