news08.net/ads.txt

בשורה מחוויות: כלי חלוקת המזון הוחלפו לרב פעמי

רשת חוויות ממשיכה עם מגמת המעבר לכלים רב פעמיים. בשנה החולפת החליפה הנהלת הרשת את כלי האוכל של ילדי הצהרונים לכלים רב פעמים, לרבות צלחות וסכום.

לאחרונה הוחלט ברשת חוויות להתחיל גם בחלוקת המזון לכ-138 מסגרות הצהרונים, באמצעות שינוע ההזנה במכלי נירוסטה. עד כה בוצעה החלוקה בקופסאות פלסטיק שעומדות בתקן של משרד הבריאות אולם יו”ר הרשת, סגן ראש העיר אמיתי כהן, אמר כי ברשת מאמינים שיש להרחיב את החינוך לשמירה על הסביבה ואת הפעילות המקיימת, במיוחד לאור משבר האקלים הגלובלי.

גולן ביטון, מנכ”ל הרשת, נפגש לאחרונה עם הנהגת ההורים, כחלק מתהליך שיתופי הפעולה, לצורך דיון וקבלת החלטות משותפת בנושא, והשבוע החלה החלוקה בכלי הנירוסטה. “אני מודה להורים השותפים שלנו לכל תהליך”, מסר ביטון, “ביחד החלטנו לעשות מהפכה נוספת בתחום המעבר לרב פעמי. נפגשתי עם ספקי המזון שלנו, חברת נזיד וחברת מבושלת, והגענו לפתרון חדש ומצוין. לאחר שערכנו ניסיון, אני שמח לבשר כי כעת כלל המזון מחולק במכלי נירוסטה מיוחדים, העומדים בתקן המחמיר וכוללים סגירת וואקום”.

צילומים: מני דקל

צילום: דוברות רשת חוויות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן