news08.net/ads.txt

בשורה צרכנית וחיסכון במים לתושבי לוד: מדי מים חכמים לקריאה מרחוק (קר”מ) הותקנו ברחבי העיר

העיר לוד ממשיכה להתחדש ולהתקדם, ואיתה גם משק המים. תאגיד המים “מי-לוד”, חרט על דגלו להציב את העיר לוד בחזית הטכנולוגיה והאיכות בכל הקשור לשירותי מים וביוב המוענקים לתושבים. כחלק מתפיסה זו הושקעו כ-10 מיליון ₪ לטובת הסבת מדי המים למדים חכמים אשר חוברו ברחבי העיר כולה. מדי המים החכמים בעלי טכנולוגיה מתקדמת לקריאה מרחוק, מאפשרים לכם התושבים לעקוב אחרי נתוני צריכת המים שלכם, לזהות דליפה או לגלות שימוש חריג במים.

בניגוד לדורות הקודמים של מדי המים, מערכת קריאת המים מרחוק אינה דורשת קריאה פיסית של כל מד בכדי למדוד את צריכת המים. הצריכה מנוטרת על ידי מערכת ממוחשבת 24 שעות ביממה, כך שהתאגיד יכול להתריע באופן מידי על נזילות ולחסוך לכם הצרכנים כסף רב.

התושבים נהנים מהקר”מ גם בהיבט נוסף: תושבי לוד יכולים להוריד את אפליקציית READ MY METER PRO ולבצע באמצעותה פעולות רבות וחשובות שיקלו עליהם, כמו למשל  לקבל התרעות על נזילות בצריכה הביתית, נתונים על צריכת המים שלהם בזמן אמת ובמיוחד בימים אלה של חופשות הקיץ והחגים הקרבים: לתזמן יציאה לחופשה, כך שהאפליקציה “תדע” שצריכת המים שלכם עומדת להיות מופחתת ותתריע על כל חריגה. חידושים אלה הופכים את תהליך קריאות מדי המים ליעיל, מדויק ואמין הן מבחינת תאגיד המים ולא פחות חשוב: מבחינת הצרכנים, תושבי העיר לוד.

מנכ”לית תאגיד מי לוד, פזית נויברגר: “תאגיד מי לוד שואף לתת לתושבים הרבה יותר מהמובן מאליו ומהצפוי במסגרת תפקידו. אנחנו צופים אל עבר העתיד ומנסים ליישם אותו כבר כעת. מערכות הקר”מ המתקדמות הן צעד נוסף לעבר מיקומה של העיר לוד כעיר חכמה ואני מאמינה שבשיתוף פעולה עם עיריית לוד נגיע לכך צעד אחר צעד. כיום יחידות הדיור בעיר מחוברות למערכת הקר”מ וזהו הישג משמעותי ביותר! מערכות הקר”מ משדרגות בכמה רמות את תהליך קריאת מד המים הן מבחינת התאגיד והן ברמה האישית של כל תושב. אני ממליצה לתושבי העיר להוריד את האפליקציה ולהשתמש בכל השירותים באופן ידידותי ונוח”.

ניתן להוריד את האפליקציה בקישור הבא: https://info.arad.co.il/

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן