news08.net/ads.txt

איסור חניית הלילה לאורך רצועת כל החוף הדרומי – הורחב

על רקע העומסים הצפויים במהלך הקיץ במעבר לסיני ובעיר אילת, מרחיבה עיריית אילת את איסור חניית הלילה לאורך רצועת כל החוף הדרומי כולל רחבות העפר. זאת על מנת להשאיר את החניות פנויות לתושבי העיר, לנופשים בה ולבאי החופים. איסור החניה חל מהשעה 24:00 ועד 7:00 בבוקר. חניה לילית תגרור אחריה קנסות וגרירות. לרשות העוברים לסיני העמידה העירייה חניון לטווח ארוך, ללא עלות בשטח הצפוני של שדה התעופה הישן. החל מה 1.8 תעלה חניה 25₪ ליום.

יצוין, כי במשך חודשים ארוכים מאז נפתח מעבר הגבול, החנו אלפי היוצאים לסיני את רכביהם לאורך רצועת החוף, בשטחי העפר ואפילו בשכונות העיר ובמעברי החירום, ובכך חסמו את חניות התושבים והנופשים בה, פגעו באיכות החיים של תושבי אילת ואורחיה, ואף סיכנו אותם. זאת ועוד, מאז סגירת שדה דב, התגברו עומסי התנועה באילת, שכן ההגעה בטיסה הפכה ארוכה ומסורבלת, וכתוצאה מכך הנופשים מעדיפים להגיע לעיר ברכבם הפרטי.

ראש עיריית אילת – אלי לנקרי, אשר התריע בנושא פעמים רבות בפני משרד התחבורה ואף הניח פתרונות יצירתיים לבעיה המתגברת, לא קיבל מענה ונאלץ לפעול באופן עצמאי. ״חובתנו לדאוג בראש ובראשונה לבטיחותם ורווחתם של 68 אלף תושבי העיר וכ- 3 מיליון תיירים ונופשים המבקרים בה מידי שנה. לשמחתנו, כבכל שנה אילת מלאה בקיץ עד אפס מקום ולא יעלה על הדעת שהיוצאים לסיני יחסמו את המדרכות והשבילים, וישתלטו על החניות אשר נועדו לרווחת תושבי העיר והנופשים בה. אני מבקש מהיוצאים לסיני לכבד את דרישותינו ולנהוג על פי הכללים בתחומנו, ומאחל להם חופשה נעימה ובטוחה”.

כאמור, חניה של העוברים לסיני תותר רק בחניון לטווח ארוך הממוקם בשטח הצפוני של שדה התעופה בכניסה לעיר. איסור החניה בלילה יהיה לאורך כל רצועת החוף הדרומי ממעבר הגבול ועד לנמל אילת וברחבות העפר מול שמורת האלמוגים וסמוך לפארק המים כולל הכניסה לנחל שלמה. על מנת להקל על העוברים לסיני, צפויה רשות שדות התעופה (רש״ת) המפעילה את מעבר הגבול טאבה, להפעיל שאטלים מהחניון אל מעבר הגבול, כפי שעשתה בחג פסח האחרון. על כך ניתן להתעדכן ישירות מול רש״ת / מעבר הגבול.

תמונות רחפן: משטרת מרחב אילת 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן