news08.net/ads.txt

בשל התפרצות קורונה: בית ספר “רבין” ביבנה נסגר

65 תלמידים מבית הספר “רבין” ומורה אחד אובחנו כחיוביים לקורונה ונכנסו לבידוד ביתי. במשרד הבריאות בתיאום עם העירייה הוחלט על מעבר מיידי ללמידה מרחוק של כלל התלמידים.

לאחר שאמש עברו תלמידי שכבות ג’ עד ו’ בבית הספר הירוק ע”ש “רבין” ביבנה ללמידה מרחוק לאור ריבוי מקרי תחלואת קורונה, הבוקר הוחלט כי גם תלמידי שכבות א’-ב יעברו ללמידה מרחוק. בימים האחרונים נרשמה התפשטות מהירה במספר כיתות ובמשרד הבריאות, משרד החינוך והעירייה הוחלט לסגור את בית הספר לשבעה ימים.

בבית הספר לומדים 633 תלמידים. הנהלת בית הספר והמנהלת עינת פוטרמן נמצאים בקשר שוטף עם הנהגת ההורים והנחיות מפורטות הועברו להורים. ראוי לציין את ההיענות הרבה של התלמידים, המורים וקהילת ההורים ואת שיתוף הפעולה המלא.

אמש (שני) התבצעו בבית הספר בדיקות PCR לתלמידים ונועדו לוודא סביבת לימודים בטוחה. כאמור, ביממה האחרונה נתגלו 15 מקרים נוספים של תלמידים מאומתים וכן מורה אחד למרות היה מחוסן שלוש פעמים.

בבית הספר קראו להורים שילדיהם אובחנו כחיוביים ולמבודדים להקפיד על הנחיות הבידוד של משרד הבריאות ולדווח על הבידוד למחנכת הכיתה ובאתר משרד הבריאות. במידה ובמהלך הבידוד יתפתחו תסמיני מחלה (חום מעל 38 מעלות, שיעול, קושי בנשימה או תסמין נשימתי אחר או חוסר טעם וריח) יש ליצור קשר טלפוני עם רופא מטפל בקופת החולים המבטחת.

פורום ההורים בקריאה להורים: קחו את הילדים להיבדק! על רקע העלייה בתחלואה בעיר, פורום ההורים היישובי בהנהגתו של רמי דואניס מצטרף לקריאה של עיריית יבנה וממליץ לכל ההורים לבצע לילדים בדיקות מהירות או PCR. למי שיש אח או אחות הנמצאים בבידוד מומלץ מאד לבצע בדיקה ורק לאחר קבלת תשובה שלילית לשוב לספסל הלימודים.

בדיקות מהירות ניתן לבצע היום בעמדות מד”א ביבנה: בקופת האיצטדיון העירוני בין השעות 10:00-18:00 ובתחנת מד”א בין השעות 12:00-20:00. הבדיקה בחינם לילדים מגיל 3 ועד גיל 12 ושלושה חודשים , וכן לאלו שלא יכולים להתחסן בשל נסיבות בריאותיות (מנועי חיסון). עלות הבדיקה לגילאים אחרים: 52 ₪. התוצאות מתקבלות בתוך כרבע שעה. רשימת מיקומי הבדיקות מתעדכנת בקישור.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן