news08.net/ads.txt

בשם הפופוליזם | לקראת ישיבת המועצה, הערב: האופוזיציונרים בראשות היו”ר מתן דיל שינו שתי הצעות לסדר | כל הפרטים בפנים

האופוזיציה בראשות מתן דיל ביקשה להגיש הצעה לסדר לישיבת המועצה שתיערך הערב (שני) במרכזה מיגון כלל גני הילדים והמעונות העירוניים – זאת לאחר שדיל קיבל מצב עדכני הנוגע למספר בתי הספר וגני הילדים הממוגנים בעיר. דיל ציין במכתב ששלח לראש העיר רחמים מלול כי “למעלה מ50 גני ילדים ועשרה מעונות יום עירוניים אינם ממוגנים וכי אין אפילו תכנית מגירה לפתור מצב זה… ואתה מטיל את האחריות על משרד החינוך“.

ובכן, בדיקת חדשות אפס שמונה מעלה כי אכן, ראש העיר של רחובות, רחמים מלול, אינו טועה. ההצעה לסדר אותה מעלה מתן דיל אינה באחריות עיריית רחובות – ולראיה תגובת משרד החינוך אשר התקבלה לפני דקות ספורות ולפיה “מוסדות החינוך מוגנים בהתאם להנחיות פיקוד העורף וגורמי הביטחון, ונושא זה מצוי במעקב שוטף”. המשמעות היא כי רק כאשר פיקוד העורף יחליט על כך, או ייתן הוראה – תוכל העירייה לבצע פעולות מיגון כאלו ואחרות כלפי מוסדות שאינם ממוגנים. עם זאת ראוי לציין את העובדה כי מוסדות החינוך החדשים אשר נבנו בשנים האחרונות הינם ממוגנים.

מתן דיל – שנעלם מהשטח בחודשים האחרונים – אולי אוחז ב’כובע’ ראש האופוזיציה אולם בפועל נראה כי אפילו שם, באופוזיציה המצחיקה שנוצרה לה בדמות חמישה חברים, מחפשים את הפופוליזם ולא בוחנים לעומק של מי האחריות לבצע מיגון, בבתי הספר. יתרה מכך, כדי להעלות את הנושא הזה בישיבת המועצה המצולמת (פופוליזם כבר אמרנו?) ירד מהפרק נושא המילואים – אירוע הצדעה והוקרה למשרתי המילואים (של ח”מ דני מרשה) – שכל כך דובר על ידי חברי האופוזיציה כנושא חשוב, כי חובה להעלותו במועצת העיר. המילואימניקים אאוט, אירוע ההצדעה פחות חשוב כרגע. ולא רק הם, אלא גם נושא תשלום חשבונות העירייה באמצעות חשבונית דיגיטלית ירוקה של ח”מ רונן אהרוני. ובמה זה הוחלף? בבקשה להקים ועדה לפיקוח על ההזנה בצהרונים – הצעה לסדר של קארין ברגינסקי. עתה נשאלת השאלה, אם הנושא להקים ועדה לפיקוח על ההזנה, כל כך חשוב, מדוע אינה מבצעת ברגינסקי שיתוף פעולה עם חבר מהקואליציה שיוכל לסייע לה להעלות את ההצעה קודם לכן בקרב ההנהגה? האם הפופוליזם משמעותי כאן או באמת ישנה כוונה אמיתית להקים ועדה שתפקח על מה שנכנס לפה של ילדי רחובות. חומר למחשבה.

הנושאים החשובים באמת הינן שתי הצעות לסדר שהעלה חבר המועצה גיא צור – האחת, סיוע וחידוש חזיתות והשנייה – קידום וחיזוק העסקים המקומיים בעיר. נושאים נוספים שיועלו בישיבה: אישור שר הפנים להתקשרות עיריית רחובות עם תאגיד ממשלתי בהסכם לתכנון מזרח העיר בפטור מכרז, אישור פרוטוקול ועדת הכספים מיום 15 במאי, אישור חברי ועדת הביקורת: מתן דיל, גיא צור, אבי קינד, ד”ר רוני באום, שי קזיוף, אסי מוזס ואסף אל-בר, אישור החלפה בוועדת המשנה תכנון ובניה – ח”מ רונן אהרוני במקום מתן דיל אשר ישמש מ”מ.

ואם הנושאים האלה מעניינים אתכם – הערב בשש, תתקיים ישיבת מועצה. תבואו לבית התרבות, או צפו בשידור החי שיועבר בחשבון הפייסבוק של עיריית רחובות. המלצה: אין צורך להכין פופקורן מראש.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן