news08.net/ads.txt

בשעה טובה: החלק הראשון של “אחד העם” נפתח – בעלי העסקים מרוצים

הבוקר (שישי) נפתח רחוב אחד העם בחציו – עובדי העירייה פעלו במרץ לקיים את הבטחתו של ראש העיר רחמים מלול שערך סיור בשלהי השבוע ובעקבותיו אישר לפתוח את שלב א’ לתנועה.

כזכור, ברחוב אחד העם מתבצעות מטעם תאגיד המים של רחובות “הבאר השלישית”, עבודות עמוקות לשיקום תשתיות. לאחר מכן יכוסה הרחוב בריצוף במקום באספלט. מלול: ״רחוב אחד העם לובש צורה חדשה ויפה יותר. זהו חלק מתנופת הפיתוח שהעיר עוברת, אשר מלבד תשתיות מתאימות ומשופרות – תביא לסביבה אורבנית יפה וטובה יותר ולפריחה כלכלית לעסקים הרלוונטיים״.

במקביל נערכים העובדים לתחילת העבודות של שלב ב’, בקטע שבין סמטת הרבבסקי/סמטת בני ברית לרחוב יעקב, שייסגר לתנועת רכבים מיום ראשון הקרוב, כאשר הצפי לסיום העבודות הוא פברואר 2018. בסיום העבודות יתווספו לרחוב אחד העם 22 חניות מעבר למצבת החניות אשר הייתה קיימת טרם תחילת העבודות ומפרצי החניה נבנו מחדש על מנת שיהיה נוח יותר לחנות בהם.

זורי שעובי אמר: ״אני שמח לפתוח את שלב א’ לתנועת רכבים, נעשה הכל על מנת לסיים את העבודות בשלב ב’ בהקדם האפשרי בכדי שאי הנוחות שתיגרם לתושבים תהיה מינימלית ככל שניתן״.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן