news08.net/ads.txt

בשעה טובה: מקיף אורט ‘כרמי גת’ נחנך במעמד ראש העיר ומנהל מחוז דרום במשרד החינוך

בטקס מרגש וחגיגי נחנך  מקיף אורט כרמי גת בקרית גת במעמד ראש העיר אבירם דהרי ומנהל מחוז דרום במשרד החינוך רם זהבי. עוד השתתפו: סגנית ראש העיר מוריה זגורי, הממונה על החינוך עו”ד חיים אברג’ל, רבקה בוזגלו מנכ”לית העירייה, מנהלת אגף החינוך זהבה גור, מנהלת ביה”ס אילנה גז, מורים תלמידים והורים.

מנהלת ביה”ס פתחה את הטקס בשירה משותפת שלה יחד עם תלמידי ביה”ס בשיר “שהשמש תעבור עלי”. מנחי הטקס, תלמידי ביה”ס נוגן קפיטולסקי וניקול אגייב ברכו את אורחי הטקס והזמינו את מנהלת ביה”ס לשאת דברים. אילנה גז סיפרה על ביה”ס שפועל מאז הוקם בשנת 1994, על ערכי קהילה הוגנת ושיוויונית ומחנך תלמידות ותלמידים מכל העדות המגזרים וקבוצות האוכלוסייה – “כולם היו בנינו ובנותינו כולם צמחו להיות פירות טובים”, אמרה.

גז ברכה על המשכן החדש של ביה”ס, המונה השנה כבר למעלה מ-500 תלמידים והבטיחה להמשיך להגדיל עוד את אורו של ביה”ס שיעלה ויגדל וישמש בית חינוך לכל אלה הבוחרים במקום מצויין לגדול בו, אמרה.

מנהל המחוז במשרד החינוך רם זהבי ברך את ראש העיר על הבנייה הענפה והאכסנייה מפוארת של ביה”ס. זהבי: “ביה”ס הוא חלק מנוף שכונת מגוריו ויש לו ערך ומשמעות בה. אנחנו שמחים על ההחלטה להעתיק את בי”ס רבין לכאן, היינו חלק מההחלטה הזו והיא הסתברה נכונה וטובה לתלמידי ביה”ס, לכרמי גת וגם לתלמידי המשכן הקודם של ביה”ס”.

תלמיד ביה”ס הדליק נר חנוכה בחנוכייה שתרמה לביה”ס ירדנה מרדכי, אימו של חי מרדכי ז”ל, תלמיד ביה”ס שנפטר לפני שלוש שנים. ראש העיר אבירם דהרי ברך את צוות ביה”ס את ההנהלה המורים והתלמידים וסיפר על ה”הוספה באור” מידי יום בחנוכה, הן בחנוכייה וגם במעשה החינוך. “כך נלחמים בחושך, מוסיפים אור” אמר דהרי וציין – “שני סוגי רעשים משמחים אותי ואני מברך עליהם בכל עת רעש הבנייה ורעש ילדים. רעש הבנייה של מבנה שלב ב’ של ביה”ס ורעש התלמידים שאיתנו כאן הם שני רעשים מבורכים, אשרינו שזכינו”.

ראש העיר הודה למנהל מחוז דרום במשרד החינוך ואמר: עלינו מוטלת המשימה לדאוג לכלל תלמידי העיר מכל הקבוצות, המגזרים, ביה”ס הזה הוא דוגמא מצויינת למדיניות ששמה בראש מעייניה את טובת התלמידים, תושבי העיר כולם, ההורים והמורים, כולם יצאו נשכרים מההחלטה להעביר לכאן את ביה”ס, לשם כך דרושים רצון ושיתוף פעולה של כלל הגורמים השותפים והתעלמות מרעשים מיותרים ומזיקים, כך פעלנו תמיד כך נמשיך לפעול, אמר ראש העיר.

בתוך כך קיים בית הספר את מרוץ הלפיד הראשון שלו לציון ערכי מורשת המכבים והגבורה היהודית-ישראלית, תלמידי ביה”ס רצו יחד עם לוחמי גבעתי ויחידות מיוחדות בצה”ל. ראש העיר היה זה שהזניק את המרוץ – שאותו הובילו מורי החינוך הגופני מוריה ג’ימי, בן חיים ואליעזר אבוטבול. אורחי הטקס גזרו סרט והרב דובי הבלין קבע מזוזה בשער ביה”ס בברכת שהחיינו.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אחרק שמשון
אחרק שמשון
2 years ago

כל הכבוד לראש עירנו היקר.
על שימת דגש מהדרגה הראשונה לחינוך ילדינו.
יישר כח לעוסקים במלאכה הברוכה הזאת.
המשך עשייה מוצלחת ומפוארת.
חודש טוב וחג אורים שמח.

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אחרק שמשון
אחרק שמשון
2 years ago

כל הכבוד לראש עירנו היקר.
על שימת דגש מהדרגה הראשונה לחינוך ילדינו.
יישר כח לעוסקים במלאכה הברוכה הזאת.
המשך עשייה מוצלחת ומפוארת.
חודש טוב וחג אורים שמח.

דילוג לתוכן