news08.net/ads.txt

בתוך שלושה שבועות: אב ושני בניו מתו מקורונה סמוך ללוד

קורבנות מגפת הקורונה: חייה של גלית שקמה ממושב אחיסמך, השתנו ללא היכר בתוך שלושה שבועות בלבד, לאחר שאביה ושני אחיה חלו בנגיף הקורונה. האב, אליהו בן ה-77, אושפז בבית החולים לאחר שסבל מסיבוכים מהמחלה. אך לאחר מעט זמן, שני בניו של אליהו, רחמים בן 58 ואברהם בן 53, אושפזו גם הם בחדרים סמוכים לאביהם. שלושתם הלכו לעולמם בתוך פחות מחודש, בעקבות סיבוכי הנגיף.

 

ב-Mako פורסם כי “כשהתחילו הסליחות, אבא אמר שלפחות בסליחות הוא רוצה להיות, אחרי חצי שנה שלא היה בבית הכנסת”, סיפרה גלית בראיון ל”מהדורה ראשונה”. “הוא שמר על הכללים, אבל הסתבר שהיו שני מאומתים ולצערנו זה כבר היה מאוחר מדי. אחי נדבק, אבא שלי נדבק, ועוד מספר מתפללים בבית הכנסת”.

לאחר המוות של אליהו, אב המשפחה, מספרת גלית שהשקיעה את כולה בתפילות וחיזוקים להחלמת אחייה: “כל מי שהתקשר לנחם אותי, ביקשתי ממנו פשוט, אין לי זמן כרגע לבכות על אבא, עם כל הכאב, תתפללו על האחים שלי. אברהם בהתחלה היה במצב יותר טוב, הוא אפילו אמר לי “עוד יומיים אני משתחרר”. ופתאום אחרי שאבא נפטר הוא פשוט קרס”.

שלושה בני המשפחה שמתו לאחר שנדבקו מהנגיף לא חלו במחלות רקע, כפי שהעידה גלית: “חוץ מסוכרת, לא הייתה להם שום מחלת רקע, הם היו אנשים בריאים לחלוטין, לא היה צפי בכלל, לא חשבתי שזה ככה יסתיים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן