news08.net/ads.txt

בתוך שעתיים – שלושה מקרי הכשת נחש בדרום: מצבה של אישה בת 60 – קשה

סופ״ש גדוש במכות נחשים: בתוך כשעתיים, צוותי מד”א טיפלו בארבעה מקרי הכשת נחש, אשה כבת 60 פונתה במצב קשה, אשה כבת 36 , גבר כבן 34 וילד כבן 10 מצבם קל. שלושה מהמקרים אירעו בדרום הארץ ואחד בראשון לציון.

 

במוקד 101 של מד”א במרחב נגב התקבל דיווח על אשה שהוכשה ע”י נחש (ככה”נ צפע) בחצר בית, במיתר. חובשים ופראמדיקים של מד”א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי”ח סורוקה, אשה כבת 60 במצב קשה, מעורפלת הכרה, עם תגובה סימטומטית וסימני הכשה בירך.

פאראמדיק מד”א אורגד כהן, חובש בכיר במד”א יובל אפללו וחובש מד”א אילי שושן, סיפרו: “ראינו אשה כבת 60 מעורפלת הכרה, היא הייתה עם תגובה סימטומטית ועם סימני הכשה בירך, הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים, שכלל קיבוע, מתן חמצן, נוזלים וטיפול תרופתי. פינינו אותה תוך המשך טיפול לבית החולים כשמצבה קשה ולא יציב, בדרך היא החלה להתאושש וסיפרה לנו , שבזמן שעבדה בגינה בחצר ביתה, לפתע קפץ לה נחש גדול והכיש אותה בירך”ק.

מספר שעות לפניכן, התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב נגב, על גבר שהוכש ע”י נחש והובא ברכב לחבירה עם צוותי מד”א, סמוך לישוב גרופית (צפונית לאילת). חובשים ופראמדיקים של מד”א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי”ח יוספטל באילת, גבר כבן 34 במצב קל, עם סימני הכשה ביד.

במקביל לכך, התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב נגב, על ילד שהוכש ע”י נחש בפזורה והובא לחבירה עם צוותי מד”א, סמוך לצומת שוקת. חובשים ופראמדיקים של מד”א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי”ח סורוקה ילד כבן 10 במצב קל עם סימני הכשה בכף הרגל.

צוותי מד״א הוזעק שוב לאחר שאשה הוכשה ע”י נחש, ברחוב הטיילת סמוך לחוף הים, בראשון לציון. חובשים ופראמדיקים של מד”א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי”ח אסף הרופא, אשה כבת 36 במצב קל, עם סימני הכשה ברגל.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
שמשון משיח
שמשון משיח
2 years ago

בבקשה לא להרוג צפע זה בעל חיים מוגן ….לכל הרוחות לרוצץ ראשים ולהרוג בהם בלי רחמים

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
שמשון משיח
שמשון משיח
2 years ago

בבקשה לא להרוג צפע זה בעל חיים מוגן ….לכל הרוחות לרוצץ ראשים ולהרוג בהם בלי רחמים

דילוג לתוכן