בתום הערכת מצב ברחובות: לא יתקיימו לימודים מחר

– חלק ממוסדות החינוך יקיימו לימודים בצורה מקוונת

ראש העיר רחמים מלול קיים כעת הערכת מצב נוספת עם כל הצוותים העירוניים.

הצוותים העירוניים פועלים על מנת להעניק מענה לכל צורך לנפגעים ובני משפחותיהם וכלל דיירים הבניין. כוחות הביטחון וההצלה פועלים במקום בשיתוף הכוחות העירוניים.

אנו מבקשים לא להגיע למקום על מנת לאפשר לכוחות לבצע את עבודתם. מהנדסים עדיין בודקים את מסוכנות המבנה, ולכן אין להתקרב אליו. איזור הבניין נסגר לחלוטין ואין כניסה אליו.

בסה”כ באירוע שגבה קורבן אחד עוד 13 נפגעים פונו בית חולים, מערך השירותים החברתיים מעניק מעטפת לנפגעים ובני משפחותיהם.

לימודים: לא יתקיימו מחר לימודים בכלל מוסדות החינוך, כולל חינוך מיוחד.

לא תתקיים פעילות מחר במעונות החברה העירונית ורשת חוויות.

הודעה על לימודים מרחוק תצא ישירות ממוסדות החינוך.

חינוך בלתי פורמלי- (תנועות נוער) לא תתקיים פעילות.

ראש העיר רחמים מלול: ״הכוחות העירוניים פועלים על מנת לפנות את מקום הפגיעה. אנו עוטפים את הנפגעים ובני משפחותיהם, ודואגים למענה דיור לדיירי הבניין”.

עוד הוסיף מלול: “על מנת לשמור על ביטחון התלמידים, החלטנו כי מערכת החינוך לא תיפתח מחר, ותתקיים למידה מקוונת. תושבים יקרים, אנחנו חזקים ונמשיך להיות חזקים. למען ביטחונכם אנא הקפידו לשמור על ההנחיות מצילות החיים של פיקוד העורף. אנחנו עומדים לרשותכם 24/8 באמצעות המוקד העירוני”.

יו”ר האופוזיציה, מתן דיל: “זוהי שעה קשה בה מדינת ישראל כולה ורחובות בפרט, עומדת בפני איום הטילים מגורמי הטרור ברצועת עזה.

אני קורא לכולם להישמע להוראות פיקוד העורף, להימנע מהתקהלויות באזור הנפילה ולמלא אחר הנחיות כוחות הביטחון – הן מצילות חיים. במידה ונתקלתם במפגעים אנא דווחו למשטרת ישראל ולמוקד 106 של העירייה.

אני שולח תנחומים למשפחת ההרוג, איחולי החלמה מהירה לפצועים וחיזוק גדול לתושבים. זוהי שעה מאתגרת ועלינו לעמוד יחד איתנים ומאוחדים”.

◼️ לקבוצת החדשות ברחובות לחצו כאן 

צילום: דוברות עיריית רחובות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן