news08.net/ads.txt

בתי הספר בגן יבנה ציינו את יום הזיכרון לרצח יצחק רבין ז”ל

תלמידי חטיבות הביניים והתיכונים בגן יבנה ציינו את יום הזיכרון לרצח יצחק רבין ז”ל

כמדי שנה, ציינו תלמידי חטיבות הביניים והתיכונים במועצה המקומית גן יבנה את יום הזיכרון לרצח יצחק רבין ז”ל ראש הממשלה, הרמטכ”ל ושר הביטחון לשעבר. במסגרת כך, צויינו 27 שנים מאז אותו מאורע טראומתי שהשאיר צלקת במדינת ישראל.  בבית הספר אורט על שם יצחק רבין עבדו התלמידים יחד עם הצוותים החינוכיים על טקס מרגש ומכבד שהתקיים באולם הספורט של בית הספר במסגרתו התלמידים סיפרו על חייו ופועלו של יצחק רבין, שרו שירים, סיפרו על מורשתו וכמובן שסיימו בשירת התקווה המשותפת עם כל קהל המשתתפים.  בבית הספר על שם נעמי שמר התלמידים והצוותים החינוכיים עמלו גם הם על טקס מרגש שכלל שירה משותפת, סיפורי גבורה של יצחק רבין משדה הקרב, תחנות בחייו וההקרבה שלו למען עם ישראל וגם טקס זה הסתיים בשירה אדירה של ההמנון הלאומי. 

ראש המועצה, דרור אהרון, שהגיע לכל הטקסים יחד עם מנהלת אגף החינוך, עינת פיליפסון, נאם ובין היתר הדגיש: “מדובר באירוע טראומתי למדינת ישראל, רצח פוליטי מזעזע שאירע לפני 27 שנים והרעיד את כל אמות הסיפים במדינה מכיוון שנחצו בו כל הקווים האדומים.  הרצח הבליט את חילוקי הדעות המשמעותיים בין חלקי העם בישראל ואת הסכנה לקיומו של עמנו ומנגד, הוא גרם לכולנו להתאחד סביב האבל הגדול.  היכן ישנם עוד אנשים כמו האיש ההוא?   יצחק רבין היה מנהיג ביטחוני ומדיני, רמטכ”ל נערץ שלחם בכל מלחמות ישראל והגן על המולדת ואיבד את חייו דווקא לישראלי, יהודי בן העם שאותו כל כך אהב.  זה עתה סיימנו מערכת בחירות נוספת, מערכת בחירות מלאת יצרים, כעס ומריבות ששוב משאירה בנינו המון מטענים אך עלינו לצאת ממנה מחוזקים. שינוי עושים רק בדרך דמוקרטית, בדיוק כפי שנעשה כעת ולא בדרך של אלימות – אנו מוקיעים אלימות מכל סוג שהיא. אנחנו חייבים לשמור על מדינת ישראל מכל משמר, להתעלות על חילוקי הדעות ולשמור על אחדות עמנו. אין לנו ארץ אחרת!” 

צילום: מועצת גן יבנה

 

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן