news08.net/ads.txt

מרגש: בתים של מיעוטי יכולת ישופצו על ידי מתנדבים מרמלה

הסתיים קורס ייחודי שיזמה עמותת “תנופה בקהילה” שהתנדבה בשיפוץ בתי נזקקים בשיתוף עיריית רמלה המחלקה לשירותים חברתיים. בקורס ייחודי שיזמה העמותה המשפצת את בתי הנזקקים בה השתתפו המחלקה לשירותים חברתיים בעיריית רמלה, השתתפו כ-10 מתנדבים שהחליטו לפעול למען הקהילה.

בטקס מרגש וחגיגי שהתקיים שבוע שעבר במעמד ראש העיר רמלה מיכאל וידל, הסתיים קורס “הנדימן” בו הכשירה עמותת “תנופה בקהילה” בפרויקט משותף על המחלקה לשירותים חברתיים בעיריית רמלה, את המתנדבים שישמשו כסיירת מיוחדת לשיפוץ בתי נזקקים.

ראש עיריית רמלה מיכאל וידל, בירך את מתנדבי סיירת התיקונים ויוזמי התכנית ואמר: “מדובר במיזם חברתי, התנדבותי וערכי. תודתי לכל השותפים על תרומתם הראויה להערכה. נכונותכם להושיט יד ולעזור היא נכס. פעילותכם מהווה דוגמא לסולידאריות חברתית וערבות הדדית. תבורכו”. ירון ארד, מנהל עבודה ארצי ומנהל פרויקטים בעמותת “תנופה בקהילה” שמדריך את הקורס, ציין, כי הקורס כולל ידע תיאורטי ותרגול מעשי בתחומי השיפוץ השונים אבל יותר מכל למדנו על חשיבות הנתינה והתרומה לקהילה. ארד:  “המטרה שלנו היא ליצור סיירת חברתית שכונתית שתוכל לסייע בשיפוץ דירות ובהתערבות מיידית במקרים שבהם משפחה מהשכונה זקוקה לסיוע דחוף, היה כיף לראות כל כך הרבה אנשים  מתוך השכונה שאכפת להם ושרוצים לתת לאחר וגם ללמוד לשפץ את ביתם”. 

הקורס עצמו נמשך 16 מפגשים בו למדו המתנדבים מגוון תחומים הקשורים לאחזקת הבית והשיפוץ- צבע, תיקונים, חשמל. מירב אורנשטיין נציגת המחלקה לשירותים חברתיים בעיריית רמלה ציינה, כי שיתוף הפעולה ותוצרי הפעילות היו מרגשים ומדהימים.

מסיימי הקורס מצטרפים לסיירת “הנדימן” של תנופה בקהילה שתלוה מקצועית את הפרויקט ותממן את החומרים . יחד עם בוגרי הקורס ישפצו המתנדבים אחת לחודש דירות של נזקקים בתאום ובפיקוח שירותי הרווחה של עיריית רמלה וישמשו כצוות חירום למקרה בו יצטרכו תיקון דחוף בשכונה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן