news08.net/ads.txt

בתלם אוהבים: סיפורם המרגש של חולת האפליפסיה, לירז ובן זוגה המיוחד, גבריאל החולמים להינשא

לירז וגבריאל, שגדלו והתחנכו כל חייהם במסגרות אלטרנטיביות בשל סיפור חייהם המורכב, הכירו באחת מקבוצות המפגשים של חברים והתאהבו מיד! כעת, בשעה טובה, החליט הזוג להתחתן אך הם זקוקים לסיוע מצד אזרחי המדינה בכדי לקיים את חתונת החלומות שלהם ונעזרים באתר “הקבוצה”, היוזם עבורם גיוס מימון המונים.

הכלה – לירז, חולת אפילפסיה, חוותה חיים חברתיים ומשפחתיים מורכבים במיוחד שהתחילו עם היוולדה להורים שאינם בריאים בנפשם ולכן טופלה על ידי סבתה עד גיל שש. בגיל שש עברה לירז להתגורר במשפחת אומנה שסיפקה לה בית חם ולראשונה חוותה משפחתיות וידעה להבין את משמעות הדברים הבסיסיים של החיים כמו מה זה אבא, אמא, אחים, חברים, כלב, לימודים, אחריות ועוד. היא שהתה במשפחת האמנה עד גיל 18 ועודנה בקשר אוהב עם המשפחה. לאחר מכן, עברה לירז להתגורר במשפחת אומנה נוספת למשך 3 שנים ומאז ועד כה מתגוררת בהוסטל, כיוון שאין באפשרותה לממן עלויות שכירות ומשק בית.

אביה הביולוגי של לירז איננו במצב נפשי תקין והקשר עמו איננו יציב כלל. אמה הביולוגית נהרגה בתאונת דרכים וגם אמה ממשפחת האמנה נהרגה בתאונה טרגית אף היא לפני מספר שנים. למרות הקשיים, היא עובדת כבר תקופה ארוכה במקום עבודה קבוע ואיננה מוותרת לעצמה בדרך למצות את יכולותיה לחיות את החיים ככל אדם.

החתן – גבריאל, בחור פשוט שכולו טוב, סבל כילד מבעיות התפתחות ומחזיק בשל כך עד היום תעודת נכות. בעיות ההתפתחות הביאו לקשיי תעסוקה וגבריאל מנסה להשתלב בשוק העבודה ולא מוותר, אך מצבו הכלכלי איננו מאפשר הוצאות שהן מעבר למחייה ומשק בית שגם בהן מתקשה לעמוד. הוא חובב ספורט, גר כל חייו עם משפחתו במרכז הארץ ומנסה למצוא את דרכו לחיות ככולם. על אף הקשיים, גבריאל רואה את החיים באופן אופטימי וכעת כל רצונו הוא להתחיל את חייו עם בחירת ליבו לירז.

גבריאל ולירז מבקשים להקים בית בישראל והחלום שלהם? הופעה של רגב הוד בחתונה, את הכל הם כבר תכננו, אנחנו רק צריכים לסייע להם להגשים את החלום בכדי שלצרות שלה יהיה סוף טוב והתחלה חדשה כאישה נשואה כדת משה וישראל.

מעוניינים לסייע? ליחצו כאן

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן