news08.net/ads.txt

נס ציונה: בת זוגו של הנרקומן וילדיו נאבקים על ירושת המיליונים שהשאיר אחריו

כסף
למי שייך רכושו של אדם שהיה מכור לסמים קשים ונפטר לאחרונה, ככל הנראה ממנת יתר? לילדיו או לאישה הטוענת כי הייתה בת זוגו? בסוגיה זו מתבקש להכריע בית המשפט לענייני משפחה בתובענות  שהוגשו ע”י ילדי המנוח והידועה בציבור. את הידועה בציבור מייצגים עוה”ד רגב אלקיים וסיניה חריזי מוזס.
בעיצומם של ימי השבעה, ארבעה ימים בלבד לאחר שהתבשרו על מותו של אביהם על ידי אמם (גרושתו), הזדרזו שני ילדיו להגיש בקשה לרשם הירושות להוריש להם את כל רכושו בשווי של מיליוני שקלים. האישה, הטוענת כי היא בת זוגו והידועה בציבור שלו, הגישה, מנגד, באמצעות עו”ד רגב אלקיים, התנגדות לבית המשפט למנוע את חלוקת העיזבון בין ילדי המנוח בלבד.
ילדי המנוח, טוענים כי הם כלל לא ידעו על קיומה של האישה, וכי אין כל הוכחה שהיא הייתה בת זוגו של אביהם, מה גם שבתעודת הזהות שלה רשומה כתובת אחרת. ילדיו של המנוח מוסיפים וטוענים, כי האישה היא עבריינית מורשעת בסחר בסמים שלא לצריכה עצמית.
הידועה בציבור טוענת מנגד באמצעות עו”ד אלקיים, כי המסמכים שילדי המנוח צירפו לבקשתם הושגו בגניבה, ובשל כך היא אף הגישה נגדם תלונה במשטרה. עוד היא טוענת, כי הילדים לא היו בקשר עם אביהם יותר מ-25 שנה, בעוד היא חיה עימו בדירתו בתשע השנים האחרונות, ניהלה עימו משק בית משותף והוא אף מת בזרועותיה, תוך שהיא מנסה לבצע בו ניסיונות החייאה. לדבריה, בתוקף היותה הידועה בציבור שלו היא זכאית למחצית מעיזבונו.
“המתנגדת היא אישה מוכת גורל שנאבקת זה שנים בהתמכרות לסמים עקב נסיבות חייה הקשות, ולכן נושא שינוי הכתובת בתעודת הזהות לא היה בראש מעייניה”, טוען עו”ד אלקיים בתשובה שהגיש בשם האישה, “ברור כי דבר זה אינו מפחית מהעובדה שהיא ניהלה קשר זוגי ומשק בית משותף עם המנוח קרוב לעשור”. עוד טוען עו”ד אלקיים, כי בתקופת מאסרה של האישה, דאג המנוח כל העת לרווחתה הכלכלית.
לבקשתה צירפה האישה מסמכים משפטיים, המעידים כי חיה בדירת המנוח כבת זוגו ואף צירפה תצהירים של שכניה לבניין התומכים בטענתה. “היא מתגוררת בדירה בבניין במשך כעשור וניהלה כל השנים הללו משק בית משותף עם בן זוגה, שכננו לבניין”, כתב אחד השכנים בתצהיר החתום על ידו; “ראיתי אותה במהלך השנים הללו מגיעה עם קניות, לעיתים יחד עם בן זוגה המנוח, וידעתי מתוקף היכרותי את השנים כי הם זוג לכל דבר ועניין”, כתב שכן אחר.
עוד טוענת האישה, באמצעות עו”ד אלקיים, כי לאחר שגילתה, כי מהדירה, שבה התגוררה עם בן זוגה, נעלם רכוש, היא הגישה תלונה ראשונה במשטרה נגד בתו של המנוח בגין ניסיון פריצה, גניבה והוצאת רכוש. “באותו המועד האישה עדיין לא ידעה אודות גניבת רכושה הפרטי והחסוי”, דברי עו”ד אלקיים, “מיד לאחר מכן היא נדהמה למצוא מנעולן על סף דלתה, שאת שירותיו שכרה בתו של המנוח, וכל זאת בניסיון לסלק אותה מביתה. טוב שהדבר נמנע מעצם הימצאותה של האישה בביתה באותה העת ובסיוע המשטרה שהוזעקה למקום. משלא עלה הדבר בידי בתו של המנוח, היא אצה רצה, בו ביום והגישה בקשה לצו ירושה, ארבעה ימים לאחר פטירת המנוח, בניסיון נואל לקבל במחטף, תוך כדי הטעיה וניסיון מרמה”, דברי עו”ד אלקיים. עו”ד אלקיים מבקש מבית המשפט לקבוע כי הידועה בציבור תירש של מחצית מעיזבונו של המנוח.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן