news08.net/ads.txt

ב-12% מתוך 120 בתי עסק בהם נערכה ביקורת של מס הכנסה ברחובות, נס ציונה, יבנה וגן יבנה, לא רשמו הכנסות על פי החוק

כסף

120 ביקורות שנערכו על ידי  עובדי משרד פקיד שומה רחובות,  כחלק  ממבצע ביקורת של מס הכנסה בבתי עסק בערים רחובות, נס ציונה, יבנה, ראשון לציון וגן יבנה. ממצאי המבצע העלו כי  12% מהעסקים שנבדקו לא רשמו הכנסות כדין.

בין המקרים: בעל מסעדה שמתקשה לעמוד בלחץ, אמר למבקרי מס הכנסה: “איני עומד בלחץ של הלקוחות”, במענה לשאלתם מדוע לא רשם הכנסות  מקניית ביקורת שנערכה במסעדה שלו, כנדרש על פי החוק. המבקרים הגיעו גם למשרדו של עורך דין שלא רשם הכנסה בסך 15,000 ש”ח שטען בפניהם: “אני אמצא את הקבלה ואראה לכם”.

כסף

קוסמטיקאית שלא רשמה הכנסות טענה: “אני רושמת בסוף החודש” ובעל מסעדה בראשון לציון, שלא רשם הכנסה מקניית ביקורת טען: “יש קופאי שלא עבד היום ואני החלפתי אותו”. בחנות לחומרי בניין בה נערכה קניית ביקורת שלא תועדה בספרים נמסר למבקרים: “לפעמים כשמקבלים דואר בעמדה נוספת אני שמה במגירה בצד ואחר כך רושמת”.

פעילות ביקורת זו, נערכה כחלק מפעילות נרחבת של רשות המסים כנגד מעלימי מס והון שחור. זאת, במסגרת המדיניות של הגברת פעילות האכיפה לשיפור  ושימור יכולת ההרתעה, בין היתר על ידי עריכת מבצעי שטח, שמטרתם להביא לדיווחי אמת ולגביית מס אמת ובכך להגביר את השיוויון בנטל בקרב האזרחים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן