החל משבוע שעבר ובמשך כ-8 חודשים, תבצע עיריית רמלה באמצעות תאגיד ת.מ.ר פרויקט רחב היקף להחלפת תשתית צנרת הביוב במקטע הרחובות אס.לוי-ביאליק, בהם יבוצעו עבודות תשתית לשיפור ולשדרוג קווי הביוב בעיר. מדובר בעבודות המתבצעות לדרישת, ראש העי, מיכאל וידל ולאחר שנים ארוכות של הזנחת התשתיות בעיר. זאת במטרה למנוע בעיות ביוב ולשפר את איכות חיי התושבים. בשלב זה העבודות מתבצעות בקטע הכביש שבין כיכר מלאייב (טייטלבאום) ועד כיכר נתנוב (בן גוריון) בכיוון מערב מזרח. (צפי סיום 3 שבועות) העבודות יתבצעו בימי חול בין השעות 08:30 – 16:30 התושבים נדרשים להוציא את כלי הרכב עד לשעה 08:30.

זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








