גאווה אולימפית: 3 תושבי רמלה ישתתפו באולימפיאדת פריז 

רמלה באולימפיאדה: כבוד רב לעיר רמלה. שלושה נציגים מהעיר ייצגו את נבחרת ישראל באולימפיאדת פריז 2024  

שלוש שנים בלבד אחרי משחקי טוקיו, חגיגת הספורט הגדולה בעולם מגיעה לעיר האורות – פריז.

בירת צרפת תסגור מעגל בדיוק 100 שנה לאחר האולימפיאדה הקודמת שאירחה ב-1924, ותהפוך לעיר השנייה בלבד שמארחת שלושה משחקים אולימפיים, אחרי לונדון. זו האולימפיאדה ה-33 במספר, והיא תכלול 32 ענפי ספורט, 329 תחרויות ולשם שינוי גם שעות צפייה נוחות עבור הקהל הישראלי.

בתוך כך כבוד לעיר רמלה אשר שלושה מהנציגים לאולימפיאדה מגיעים ממועדון הטאקוונדו “שרעבי” בעיר. בין המשתתפים לוחמת הטאקוונדו והמדליסטית האולימפית אבישג סמברג שהעפילה בשבת האחרונה באופן רשמי למשחקים האולימפיים בפריז 2024.

מי שהבטיח גם את מקומו כבר לפני מספר ימים הוא עדנאן מילאד, לוחם הטאקוונדו הפאראלימפי בן ה-23 כאשר ניצח בגמר תחרות המיון היבשתית בסופיה (עד 63 ק”ג). מילאד מצטרף לאסף יסעור (עד 58 ק”ג) שזכה בכרטיס ויהיה לצידו בצרפת.

ראש העיר מיכאל וידל: 

“אני נרגש עבור הנציגים שלנו. היה לנו חזון להפוך את רמלה לבירת הטאקוונדו של ישראל, ותוך פרק זמן קצר “מועדון שרעבי” לא מפסיק לקטוף הישגים. כבוד גדול לרמלה ולנציגיה. תודה גדולה למאמן ישראל ומנהל המועדון יחיעם שרעבי על ההשקעה הרבה. בהצלחה לכולם”.

◼️ לקבוצת חדשות רמלה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ חדש! לקבוצת חדשות בווטסאפ – ספורט, כולל ילדים ונוער לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: גטי אימג'ס

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן