news08.net/ads.txt

גאווה למודיעין: רועי ארנסט קיבל את ‘אות אקים ישראל למובילי דרך’

גאווה למודיעין:

רועי ארנסט, יליד העיר, קיבל את ‘אות אקים ישראל למובילי דרך’ בעבור תרומתו והישגיו הרבים למען ציבור האנשים עם המוגבלות בעיר

בכנס של עמותת אקים, בו נכחו מאות חברי וחברות הארגון. במהלך הכנס, הוענק לראשונה ‘אות אקים ישראל למובילי דרך’ ע”ש נדרה ג’נטאזי ז”ל, בעבור הישגים יוצאי הדופן ומובילות חברתית. השנה הוענק האות לרועי ארנסט, יליד מודיעין בן 24, צעיר עם מוגבלות שכלית, שבחר לנצח את המגבלה ולתרום מעצמו למען הציבור.

הסיפור של רועי ארנסט, הוא מודל ודוגמא לכל בית בישראל. ארנסט, בן 24 נולד וגדל במודיעין, מתמודד עם מוגבלות שכלית והתייתם בשנים האחרונות משני הוריו, החליט שהוא לא נותן לכאב שחווה לעצור מבעדו ולתרום למען העיר שגדל בה. הוא קיבל החלטה שהוא לא נותן למוגבלות לעצור אותו ובסיוע ותמיכה מצוות סניף אקים מודיעין , מכבים-רעות ובראשם, יו”ר הסניף חיים דואק, הצליח להתקבל למכינה קדם צבאית “מיתרים” בלכיש ואף סיים את המסלול בהצלחה רבה.

בשנה האחרונה עבר רועי להתגורר בכפר עידוד בנתניה אולם הוא עדיין חלק בלתי נפרד מחברי סניף אקים מודיעין מכבים רעות ואף לוקח חלק פעיל בפעילויות של הסניף, כחונך ומלווה של ילדים עם מוגבלות. בקיץ האחרון שימש חונך בקייטנה שיזם ואירגן הסניף לילדים עם צרכים מיוחדים תושבי העיר.

ראש עיריית מודיעין מכבים רעות, חיים ביבס: “מודיעין מכבים רעות התברכה בתושבים אכפתיים, שעבורם ערך התרומה לקהילה הינו ערך מוביל וחשוב. רועי ארנסט, בפעילותו רבת השנים לטובת ילדי אקים, מהווה דוגמה מדהימה לרוח של העיר ואין גאה ממני על בחירתו לקבלת הפרס ואני מודה לו על כך שהוא מייצג בצורה מופתית את העיר שלנו”.

יו”ר אקים מודיעין, מכבים-רעות חיים דואק: “רועי לא נותן לשום מוגבלות לעצור אותו מלעשות את הדברים שהוא אוהב לעשות. רועי סיים בשנה שעברה מכינה קדם צבאית בהצלחה רבה, רועי היה אחראי על המורל במכינה ועשה כל מה שהוא יכול כדי לשמח את האנשים ואת חבריו למכינה. אנחנו בסניף גאים ברועי ומברכים אותו על הישגיו המדהימים. רועי הוא הוכחה לכך שעל אף האבדן שחווה בחייו והאתגרים הרבים שנצבו בדרכו, בזכות הקהילה התומכת בעיר מודיעין, השמים עבורו הם הגבול”.

כנס “מתחברים 2022” של אקים התקיים כחלק מתפיסת העולם של אקים שאנשים עם מוגבלויות צריכים להתנהל בשוויוניות בחברה ולהשתלב במסגרות השונות בקהילה. בכנס, חברי אקים קיימו דיונים בסוגיות המעסיקות אותם וקיבלו כלים על מנת להתמודד עם אותן סוגיות.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן