אוריה, בנו הבכור של חבר מועצת העיר רמלה משה שטה, התגייס היום לשירות צבאי כלוחם בחטיבת גבעתי.
התגייסותו של הבן הבכור למשפחת שטה, היא מקור לגאווה רבה עבור המשפחה הגרעינית והקהילה האתיופית כולה. אוריה – שנחשב לנער מוכשר ומוערך מאוד, בחר לשרת את מדינת ישראל דרך שירות קרבי, ובכך ממשיך את המסורת מהבית ומצטרף למעגל של הלוחמים המגנים על בטחוננו.
חבר המועצה שטה שיתף כי הוא גאה בבנו הבכור ובבחירתו לשרת את המדינה, וציין כי זוהי דרך מעוררת השראה עבור כל משפחת שטה והקהילה כולה.
שטה: "כבן בכור, אתה מהווה מקור גאווה למשפחתך ולחבריך, ובוודאי תוביל את הדרך גם לאחיך הצעירים. אני מאחל לך המון הצלחה בשירותך, שתגשים את כל מטרותיך, ושהמסע שלך יהיה מלא בגאווה, חברות, ואתגרים מעצימים. אני בטוח שעם הלב הגדול שלך והיכולת שלך להתמודד עם כל דבר, תעשה חיל ותהיה גאווה לכל מי שמסביבך. בהצלחה רבה, עם הרבה אהבה והערכה".
◼️ הצטרפו לחדשות רמלה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








