news08.net/ads.txt

גאווה: מעין מלסה תושבת גדרה זכתה באות הפעיל המצטיין

מעיין מלסה, תלמידת כיתה י”א בתיכון דרכא בגין, זכתה באות הפעיל המצטיין של גדרה לשנת הפעילות תשפ”ג. מלסה מכהנת כסגן יו״ר במועצת הנוער, יוזמת ומובילה פרויקטים חברתיים וקהילתיים במושבה

טקס הפעיל המצטיין של מחוז מרכז, המתקיים בכל שנה, התקיים הפעם במועצה האזורית דרום השרון. כל הרשויות במחוז, מגדרה עד חדרה, הגישו את המועמדים שלהן לזכייה בתואר הפעיל המצטיין.

הטקס מסיים את שנת הפעילות תשפ”ג ונועד להעלות את המודעות לפעילות החברתית המתקיימת ברשויות באמצעות הפעילים שבלטו במיוחד בתחומי ההתנדבות והעשייה החברתית והקהילתית. הטקס נערך ע״י מנהל חברה ונוער והרשות המארחת.

כל רשות עורכת ועדה מקדימה ובוחרת מבין מגוון בני נוער נציג או נציגה שבלטו במיוחד שיקבלו את הפרס. בגדרה, מבין שישה מתמודדים זכתה מעין מלסה, תלמידה כיתה י”א בתיכון דרכא בגין על פועלה והתנדבותה. מלסה היא תלמידה חרוצה ומשקיעה, היא מכהנת כסגן יו״ר במועצת הנוער, יוזמת ומובילה פרויקטים חברתיים וקהילתיים. היא משמשת עבור רבים מבני הנוער מודל לחיקוי ביוזמות שלה, בצניעות ובענווה.

בטקס השתתפו מנהלת מחוז מרכז במנהל חברה ונוער, רפרנטית המחוז, מפקחי רשויות, ראשי רשויות במחוז, מנהלי אגפי חינוך, מנהלי מחלקות נוער, מנהלי בתי ספר, רכזים, מחנכים ומדריכים.

◼️ לקבוצת החדשות בגדרה לחצו כאן 

צילום: דוברות המועצה המקומית גדרה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן