news08.net/ads.txt

גאווה: מעלות משולם ברחובות נבחר כאחד מבתי הספר הטובים בכל הארץ

אמש נודע כי הוועדה לבחירת המצטיינים הארציים של החמ״ד בחרה במעלות משולם כאחד מבתי הספר הטובים בכל הארץ לשנה הזו, מתוך אלפי מוסדות חינוך של החמ״ד. כזכור, בית הספר חמ”ד  (החינוך הממלכתי דתי) חוקר יוצר “מעלות משולם” זכה בפרס החינוך המחוזי כביה”ס המצטיין במחוז מרכז של החמ”ד . 

ביה”ס הוקם בשנת 1981, והוא מונה 35 כיתות וכ-950 תלמידים. בראשו עומד המנהל מאיר אמויאל מזה כ-18 שנים. לאחר בית הספר נבחר לבית הספר הטוב ביותר במחוז המרכז של מנהל החינוך הממלכתי דתי במשרד החינוך לשנת הלימודים התש”פ, ביקרה במקום במהלך חודש נובמבר וועדת הפרס של החמ”ד בהרכב של 7 חברים ובראשם מיכל דה האן יו”ר וועדת הפרס הארצי. במהלך הביקור, הוועדה סקרה את הפרויקטים הפדגוגיים הייחודיים בבית הספר לאורך כל ששת אבני הדרך של החמ”ד. בכל עמדה במקום הוועדה נחשפה למגוון רחב ומקיף של פעילויות הנערכות בבית הספר, כמו למשל “אבירי השולחן העגול”, אשר מעניק לתלמידים יכולת לבטא את דעותיהם בנושאים שונים תוך פיתוח תרבות דיאלוג , “חדר החלומות” אשר מתגמל את התלמידים על הישגיהם והתנהגותם ועוד.

ראש העיר, רחמים מלול: “אנו גאים בצוות החינוכי, ומברכים אותו ואת התלמידים וההורים על הזכייה!. לאחר השקעה מתמשכת בת כעשור, ברור כי מערכת החינוך ברחובות היא מהטובות בישראל. נמשיך לתמוך במוסדות החינוך בעיר, ולקדם אותם בכל דרך אפשרית”.

זוהר בלום, ממלא מקום ראש העיר ומחזיק תיק החינוך: “אני מלווה מקרוב את בית הספר ואת הצוות במשך שנים רבות, ואין ראוי ממנו לפרס הארצי. במעלות משולם יש שילוב ייחודי של צוות חינוכי מסור ומוכשר, והשקעה עצומה בפדגוגיה ובחינוך לערכים. גודלו של בית הספר אינו גורע מהיותו בית חינוך של ממש, ואני מברך את הצוות, התלמידים וההורים על הזכיה המשמחת”.

מאיר אמויאל, מנהל חמ”ד חוקר יוצר מעלות משולם: “אנו שמחים לקבל הערכה והוקרה על השקעה חינוכית של שנים. זוהי זריקת עידוד חשובה מאוד להמשיך להשקיע ולתת את המרב והמיטב  לתלמידים. הסיפור כולו הוא האנשים- כל היתר אלו הערות שוליים, יש לנו צוות מדהים, מסור ומשקיע הנותן את המקסימום לטובת התלמידים החל מהשומר דרך עובדי מנהלה ,סייעות, מורים וצוות ניהולי משובח. גם שת”פ מצוין עם הנהגת הורים, רשות ופיקוח חשובים להצלחה וב”ה זכינו להערכה זו ברמה הארצית”.

אפרת צוקרמן, מנהלת אגף החינוך בעיריית רחובות: “זוהי גאווה עירונית. כאשר כל צוות בי”ס מגויס, ההורים והתלמידים יחד בשיתוף פעולה, אין פלא שמגיעים להצלחות כאלו, ולא פחות חשוב מכך- להצלחות בכל יום ויום של חינוך מאות תלמידים”.

שרה והב, מנהלת מחלקת בתי הספר היסודיים: “ביה”ס מעלות משולם ראוי מאוד לפרס החינוך הארצי בזכות עבודה חינוכית ערכית ומקצועית . תודה למאיר מנהל בית הספר, לצוות החינוכי לתלמידים להנהגת ההורים ולכל ההורים. אתם ראויים להערכה ולהוקרה”.

שי סאסי, יו”ר הנהגת ההורים במעלות משולם: “אנו שמחים שכולם יודעים את מה שאנחנו ידענו תמיד- מעלות משולם מבתי הספר הטובים בישראל. אני מודה למאיר ולכל הצוות החינוכי על השקעה ומסירות של שנים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן