news08.net/ads.txt

גאווה מקומית | בר הרשקוביץ ממועצת הנוער של רחובות, נבחרה ליו”ר מועצת הנוער המחוזית

אמש נבחרה בר הרשקוביץ, תלמידת כיתה י”ב, בתיכון אמי”ת הלל בנות, כיו”ר מועצת הנוער המחוזית ולאחר 4 שנות פעילות במועצת הנוער העירונית של העירונוער – מחלקת הנוער באגף החינוך ברחובות.

הרשקוביץ נבחרה למועצת הנוער העירונית לפני כ-4שנים, שם הייתה נציגה פעילה מאוד, ואף כיהנה בתפקידים כגון יו”ר וועדה אתית משפטית, יו”ר וועדת פרויקטים. לפני כשנה  נבחרה בר להיות נציגה במועצת הנוער המחוזית וגם שם הוכיחה את עצמה כנציגה פעילה מאוד. אמש נערכו בחירות ליו”ר מועצה מחוזית – ובהן גברה הרשקוביץ על יתר המועמדים.

“אני שמחה שבני הנוער במחוז נתנו בי את האמון שלהם בהובלת המחוז”, אמרה הבוקר היו”ר מועצת הנוער המחוזית הטרייה, “לנוער יש כוח גדול לפעול על מנת לשנות לעתיד טוב יותר, אשתדל לבצע את התפקיד על הצד הטוב ביותר ולהשפיע על בני הנוער בעיר רחובות, במחוז ואף בארץ בכלל”.

אבי יוספי, מנהל מחלקת הנוער באגף החינוך ברחובות אמר: “בר עדיין נציגה במועצת הנוער העירונית, וזו אכן גאווה גדולה שהעיר מייצרת כל שנה מספר רב של נציגים משמעותיים ומשפיעים ברמה העירונית, המחוזית והארצית”.

עוד יצויין כי מועצת הנוער העירונית הפועלת במסגרת העירונוער – מחלקת הנוער של אגף החינוך בעיריית רחובות,  מונה כ- 45 נציגים פעילים מכלל בתי הספר בעיר, אשר נבחרים באופן דמוקרטי. מועצת הנוער, הפועלת בלווי של רכז הנוער הרשותי מטעם מחלקת הנוער, אורי שר, מבצעת פרוייקטים רבים למען ובשיתוף בני הנוער כגון : עגלת מתנות בבית חולים קפלן, ארועי קיץ בטוח, ארועי אביב, טקסים, מתקני אופניים בבתי הספר, מעגלי הידברות ועוד.

 

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן