news08.net/ads.txt

גאווה מקומית: בת אל זאהר, תושבת רחובות, זכתה בפרס עובד מצטיין של חברת המיגון מקבוצת ‘צוות 3’

קבוצת צוות 3 העניקה לבת אל זאהר, תושבת העיר, אות הוקרה לעובד המצטיין. בת אל נבחרה לעובדת מצטיינת במסגרת תפקידה כאחראית חדר בקרה בחברת המיגון בקבוצת צוות 3.  

בנימוקי הועדה נכתב כי “בת אל הינה אדם צנוע ביותר, עם הידע המקצועי הגבוה ביותר בתחום המוקדים. יש לה רצון ללמוד, לעשות ולסייע בכל זמן בלי לחשוב פעמיים. מקובלת על כל הסובבים ומוערכת ע”י נותני השירות ואנשי המקצוע. ישרה, לויאלית, מקצועית. מצטיינת בכל רמ”ח איבריה, פשוט מדהימה”. הפרסים ותעודות ההוקרה הוענקו בטקס שהתקיים במעמד מנכ”ל קבוצת צוות 3 ניר גלבוע, ואבנר בן אריה, מנכ”ל חברת המיגון, שנשאו דברי ברכה והוקרה והעניקו את הפרס לעובדים מצטיינים בחברה.

 

הליך הערכת העובדים המצטיינים נעשה בהתאם לנוהל מקצועי שהתגבש ע”י מנכ”ל צוות 3 ניר גלבוע ומתקיים מזה שנים וכבר הפך למסורת בחברה. תהליך ההערכה נעשה ע”י סגל הנהלת החברה ומקיף את כל עובדי החברה ובסופו המומלצים לתואר עובד מצטיין מוזמנים לראיון סופי ולבחירה של ועדה עליונה.

ניר גלבוע, מנכ”ל צוות 3 הודה לבת אל על פועלה ומסירותה בהציבה את הלקוח במרכז ואמר כי “צוות 3 הוא מודל למצוינות. יעידו על כך כל הפרסים והתעודות בכל הקטגוריות. אנו קוטפים את פירות עמלנו בזכות העובדים המסורים שהם השראה עבור כולנו ובזכותם הגענו להישגים ויעדים לשביעות רצון החברה”. בת אל זאהר עצמה הגיבה בהתרגשות על הזכייה וסיפרה כי אמא שלה גאה מאוד בפרס. “היא אומרת שהיא גאה בי כשאני מביאה את התעודות האלה כל פעם מחדש.”

(צילום: צוות 3)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן