news08.net/ads.txt

גאווה מקומית- הכירו את את מצטיינת חיל הגנת הגבולות לראש השנה תשפ״ג, סגן אבישג לוי מרחובות!

 

ביום שלישי ה-20.09.2022, יתקיים טקס מצטייני חיל הגנת הגבולות לראש השנה בראשות מפקד החיל, תת אלוף עמית ימין. החיל מורכב מחמישה גדודי איסוף , ארבעה גדודי חי״ר גבולות ושתי חטיבות מרחביות, כאשר המצטיינים נבחרו מכלל התפקידים והגדודים.

בין המצטיינים, נבחרה סגן אבישג לוי, מ״מ לביא הבקעה. את ההצטיינות קיבלה אבישג בזכות עבודתה הקשה והמסורה. 

אבישג, בת 21 התגייסה באוגוסט 2019 לתפקיד לוחמת בלביא הבקעה. אחרי תקופה יצאה לקורס מ״כים שלאחריו פיקדה על המחזור הראשון של מסלול “ברקת”, מסלול יעודי לקצונה של החיל. אחרי כמה חודשים יצאה לקורס קצינים, בסיומו השתבצה כמפקדת מחלקה של ׳ברקת׳ והיום היא מפקדת מחלקה על לוחמות ולוחמים בלביא הבקעה.

על ההצטיינות אבישג אומרת: ״זה מעמד מרגש. ההצטיינות הזאת היא של כל האנשים שעברו אצלי בדרך ובמסלול שלי, יותר ממה שהיא שלי . מובילה אותי המחשבה שאני חלק ממשהו גדול יותר ממני. ההצטיינות הזאת היא עוד אבן בדרך שלי״.

את ההצטיינות קיבלה אבישג בזכות חתירתה למגע, פעילויותיה השונות ושמירת סטנדרט מבצעי גבוה. גאים בך! יישר כוח אבישג אנחנו גאים בך הרבה הצלחה בהמשך וחג שמח!

קרדיט:דובר צה”ל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן