news08.net/ads.txt

גאווה מקומית לעיר מודיעין: סגן א’ מצטיין מאו”ג 99 ביחידה הרב ממדית בזרוע היבשה

 

בשבוע שעבר, העניק מאו”ג 99 תא”ל רבי רוזנפלד, אותות הצטיינות לחיילים, קצינים ונגדים שהתבלטו לחיוב באוגדה. בין המצטיינים היה סגן א ‘ בן 22 ממודיעין. 

סגן א’ התגייס ביולי 2018 לפלס”ר 401 בחיל השריון, שם עבר מסלול לוחמים מלא. בסיומו, בחר לצאת לקורס מפקדי כיתות ולאחר תקופה, הרגיש כי הוא יכול לשאת אחריות גדולה יותר ובחר לצאת לקורס קצינים. כאשר סיים את הקורס, השתבץ כמפקד מחלקה בסיירת גולני, ולאחר תקופה, עבר לשרת כמפקד צוות בפלגה א’ ביחידה הרב ממדית בזרוע היבשה. הקצין א’ הוא אחד ממצטייני אוגדה 99. לאור יכולותיו, החשיבה מחוץ לקופסא והמוטיבציה הגבוהה שלו, קיבל סגן א’ את אות מצטיין האוגדה.

הראשון שסיפרתי לו על ההצטיינות היה הסמל שלי, ומיד אחריו התקשרתי להורים בהתרגשות ענקית. “אני מרגיש בר מזל, כיף מאוד לדעת שמעריכים את העבודה הקשה שלי. תודה על הזכות.” כך אמר בעיניים בורקות סגן א’ כשנשאל על תחושותיו.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן